Простий спосіб економічно контролювати швидкість машини та установки: 2-швидкісні двигуни. Ми пропонуємо двигуни змінного струму серії DR.. з перемиканням полюсів у діапазоні потужностей від 0,15 кВт / 0,20 кВт до 18 кВт / 34 кВт. Завдяки цьому великому вибору ви обов’язково знайдете відповідний двигун для свого застосування.
2 швидкості з співвідношенням 1:2 або 1:4

Ми поставляємо 2-швидкісні двигуни змінного струму зі зміною полюсів у розмірах і конструкціях DR63 і DRS.. 4/2 і 8/4-полюсні двигуни зі швидкістю зі співвідношенням 1:2 і 8/2-полюсні двигуни зі співвідношенням 1:4 (тільки DRS..).
Ці двигуни також походять від нашої модульної системи – скористайтеся її перевагами: наприклад, ми пропонуємо двигуни змінного струму зі зміною полюсів для країн із частотою мережі 50 Гц або 60 Гц, звичайно з необхідною напругою. Наші двигуни зі зміною полюсів мають усі сертифікати, які вимагаються міжнародними правилами, тож ви можете використовувати їх у будь-якій точці світу, наприклад у Канаді (сертифікація CAS), США (сертифікація UR) або в Китаї (сертифікація CCC).
Ми також пропонуємо широкий спектр додаткових опції, щоб ви могли знайти ідеальні приводи, які відповідають вашим застосуванням. Наприклад, з трьома різними розмірами гальма для кожного розміру двигуна ви можете вибрати розмір гальма, щоб гарантувати, що гальмування призведе до безпечної зупинки приводу та лише так швидко, як це необхідно.
Наш асортимент двигунів змінного струму зі зміною полюсів означає, що ви можете заощадити час і оптимізувати процеси вибору двигуна, замовлення та доставки. Як глобальний гравець, ми пропонуємо вам цей асортимент продуктів у 51 країні світу.
Лише половина рішення без редуктора? Тоді ви можете використовувати нашу модульну систему, щоб об’єднати наші 2-швидкісні двигуни змінного струму зі зміною полюсів серій DR63 і DRS.. із циліндричними редукторами, плоскими циліндричними, черв’ячними, конічними або редукторами SPIROPLAN® на ваш вибір. Усі ці типи редукторів вже доступні серійно та комбіновані як стандартні мотор-редуктори.
Налаштуйте свій індивідуальний продукт
- Детальна інформація про ваш індивідуальний продукт
- Документація та моделі CAD для вашої конфігурації
- Можливість прямого запиту пропозиції або розміщення замовлення
Ваші переваги
-
2 швидкості в одному двигуні
дозволяють скоротити послідовність руху в установках і машинах з дво- або чотирикратною швидкістю двигуна.
Властивості
- Просте перемикання обмотки забезпечує дві швидкості двигуна
- Двигуни зі зміною полюсів є простим і економічним варіантом для застосувань, які потребують тільки 2 швидкості
- Двигуни зі зміною полюсів не підпадають під глобальні стандарти ефективності, навіть якщо постійно використовується лише одна з двох швидкостей
- Широка різноманітність додаткових опції у модульній системі двигуна SEW‑EURODRIVE і різні передачі швидкості (1:2 і 1:4) пропонують вам багато потенційних застосувань
- Ми самі розробляємо двигуни зі зміною полюсів відповідно до нашої власної перевіреної модульної системи та виготовляємо їх відповідно до наших власних стандартів якості, навіть у нашому серійному виробництві.
Технічні дані, наприклад, 400 В / частота мережі 50 Гц
Коефіцієнти швидкостей 1:2
4/2-полюсні двигуни
Режим роботи S1
Тип двигуна DR63 |
PN кВт |
MN Нм |
nN 1/хв |
IN A |
---|---|---|---|---|
DR63M 4/2 | 0.15 0.2 |
1.05 0.71 |
1 370 2 710 |
0.55 0.53 |
DR63L 4/2 | 0.2 0.28 |
1.39 0.99 |
1 370 2 710 |
0.67 0.67 |
8/4-полюсні двигуни
Режим роботи S1
Тип двигуна DRS.. |
PN кВт |
MN Нм |
nN 1/хв |
IN A |
---|---|---|---|---|
DRS71S 8/2 | 0.06 0.5 |
0.84 0.83 |
685 2 870 |
0.48 0.98 |
DRS71M 8/2 | 0.1 0.4 |
1.43 1.34 |
670 2 840 |
0.66 1.04 |
DRS80S 8/2 | 0.15 0.6 |
2.15 2.1 |
670 2 710 |
0.95 1.9 |
DRS80M 8/2 | 0.22 0.9 |
3.1 3.1 |
680 2 780 |
1.15 2.4 |
DRS90M 8/2 | 0.3 1.3 |
4.05 4.3 |
710 2 880 |
1.41 3.3 |
DRS90L 8/2 | 0.45 1.8 |
6 5.9 |
720 2 905 |
2.5 4.7 |
DRS100M 8/2 | 0.6 2.4 |
8.1 7.9 |
710 2 890 |
3.1 5.4 |
DRS112M 8/2 | 0.8 3 |
10.8 10.4 |
710 2 750 |
4.2 6.7 |
DRS132M 8/2 | 1.1 4.6 |
14.8 15.7 |
710 2 800 |
4.6 8.5 |
Коефіцієнти швидкостей 1:2
8/2-полюсні двигуни
Режим роботи S3 40/60%
Тип двигуна DRS.. |
PN кВт |
MN Нм |
nN 1/хв |
IN A |
---|---|---|---|---|
DRS71S 8/4 | 0.1 0.18 |
1.39 1.23 |
685 1 400 |
0.49 0.52 |
DRS71M 8/4 | 0.16 0.3 |
2.25 2.05 |
685 1 400 |
0.71 0.79 |
DRS80M 8/4 | 0.22 0.4 |
2.95 2.65 |
710 1 440 |
0.98 0.98 |
DRS90M 8/4 | 0.3 0.6 |
4.05 4 |
710 1 440 |
1.44 1.42 |
DRS90L 8/4 | 0.44 0.88 |
6 5.9 |
700 1 425 |
1.9 1.98 |
DRS100M 8/4 | 0.66 1.3 |
9.1 8.7 |
690 1 420 |
2.65 2.9 |
DRS100L 8/4 | 0.9 1.8 |
12.5 12.2 |
690 1 410 |
3.5 4 |
DRS112M 8/4 | 1.2 2.2 |
17 15.1 |
675 1 390 |
4.2 4.6 |
DRS132S 8/4 | 1.6 3.3 |
22.5 23 |
680 1 385 |
5.8 6.8 |
DRS132M 8/4 | 2.1 4.2 |
29.5 29 |
680 1 390 |
7 8.6 |
DRS160S 8/4 | 2.7 5.5 |
35.5 35.5 |
725 1 470 |
9.2 11 |
DRS160M 8/4 | 3.8 7.5 |
49.5 48.5 |
730 1 470 |
12.9 15 |
DRS180S 8/4 | 5.5 10 |
75 65 |
730 1 465 |
17.4 18.7 |
DRS180L 8/4 | 7.5 15 |
97 97 |
135 1 470 |
22.5 27.5 |
DRS200L 8/4 | 11 22 |
143 142 |
735 1 475 |
35 41.5 |
DRS225S 8/4 | 14 28 |
182 181 |
735 1 475 |
45 52 |
DRS225M 8/4 | 18 34 |
230 220 |
740 1 475 |
57 63 |
Додаткові особливості
Конструкції приводів
Тип | Позначення |
---|---|
Двигун на лапах IEC |
/FI |
Фланцевий двигун IEC з отворами | /FF |
Фланцевий двигун IEC з різьбою | /FT |
Фланцевий двигун (відрізняється від IEC) |
/FL |
Інтегрований двигун (автономний двигун без редуктора) | /FG |
Фланцевий двигун IEC з опорним кріпленням IEC | /FE |
Фланцевий двигун IEC з різьбою та опорними кріпленнями IEC | /FY |
Фланцевий двигун (відрізняється від IEC) з кріпленням на лапах | /FK |
Механічні навісні пристрої
Тип | Позначення |
---|---|
Гальмо | /BE.. (зі специфікаціями розмірів) |
Ручне розблокування гальма | /HF або /HR |
Блокіратор зворотнього ходу (блокування без напрямку обертання) | /RS |
Кінець вала зі сторони B, другий кінець валу | /2W |
Дренажний отвір(и) для конденсату | /DH |
Вентиляція
Тип | Позначення |
---|---|
Маховик вентилятора (з сірого чавуну) |
/Z |
Металевий вентилятор (з алюмінію) |
/AL |
Без вентилятора (без вентилятора / невентильований) |
/U |
Сторона B закрита (без вентилятора/невентильована) | /OL |
Вентилятор примусового охолодження | /V |
Навіс | /C |
Кожух вентилятора з низьким рівнем шуму | /LN |
Підключення
Тип | Позначення |
---|---|
SEW-EURODRIVE штекерний роз’єм | /IS або /ISU (тільки штекерний роз’єм з боку двигуна) |
Штекерний роз'єм Harting: HAN 10 ES |
/AS.. (зі специфікаціями блокування та електричної схеми) |
Штекерний роз'єм: HAN MODULAR |
/AB..; / AC.., / AD.., / AK, / AM (із специфікаціями блокування та електричної схеми) |
Штекерний роз'єм (загальний) | /IV |
Клемна колодка з затискачем | /KCC |
Клемна колодка з затискачем для електрифікованих монорейкових приводів | /KC1 (профіль C1) |
Зворотній зв'язок по швидкості через енкодер
Тип | Позначення |
---|---|
Вбудований енкодер | /EI7. (з ідентифікатором кількості імпульсів) |
Додатковий енкодер для DR63 | /EH1. (з ідентифікатором електричного інтерфейсу) |
Додатковий енкодер для DRS.. (розміри 71 – 132) | /ES7., /AS7. (з ідентифікатором електричного інтерфейсу) |
Додатковий енкодер для DRS.. (розміри 160 – 225) | /EG7., /AG7. (з ідентифікатором електричного інтерфейсу) |
Адаптер для стороннього енкодера | /XV.., /XH.. (з ідентифікатором механічного та електричного інтерфейсу) |
Ідентифікація теплового перевантаження
Тип | Позначення |
---|---|
Три біметалічних перемикача, по одному датчику на кожну фазу двигуна | /TH |
Три PTC термістори (PTC резистори), один датчик для кожної фази двигуна | /TF |
Температурний датчик KTY84 – 130 | /KY |
Температурний датчик PT100 | /PT |
Три датчики температури PT100, один датчик для кожної фази двигуна | /PT |
Сфери застосування
- Приклад 1:
Щоб обмежити механічне навантаження під час запуску, використовується низька швидкість, а потім швидко перемикається на високу робочу швидкість без зупинки. Щоб не пропустити цільові позиції, швидкість спочатку повертається на нижчу швидкість незадовго до цілі, потім привід вимикається і часто повністю зупиняється за допомогою гальм (позиціонування швидкої/повзучої швидкості). Цей варіант використання можна знайти, наприклад у візках і підйомниках. - Приклад 2:
Постійне транспортування матеріалів лише в одному напрямку призводить до дуже різних умов навантаження для двох напрямків обертання приводу. Щоб оптимізувати час повернення без навантаження, система перемикається на вищу швидкість і повертається до початкової точки. Цей тип застосування використовується в похилих конвеєрах для будівельних матеріалів, сипучих матеріалів тощо, або канатних дорогах і поворотних столах. - Приклад 3:
Ступінчасті швидкості використовуються для обробки дуже різноманітних обсягів транспортних вантажів, щоб зменшити навантаження на обладнання та компоненти системи. Цей тип застосування використовується в конвеєрних стрічках для будівельних матеріалів, сипучих матеріалів, пакетів тощо.