Приводні рішення для виробництва шин

Шини – це єдине, що з’єднує транспортний засіб і дорогу, що робить їх фундаментальними для безпеки автомобіля чи літака. Ця важливість відображається в трудомісткому і складному характері процесу їх виробництва. Для безперебійного та безпечного виробництва потрібні надійні та інтелектуальні приводні рішення. Ми розуміємо, наскільки важливі для виробництва шин надійність виробництва, видатна якість та енергоефективна технологія приводу та керування.

Приводні рішення для виробництва шинT
  • Змішувачі
  • Екструдери
  • Лінія охолодження екструдера / нижче
  • Намотувач сердечника
  • Каландр/ кришкова система
  • Відрізний верстат
  • Машина для збірки шин
  • Прес полімеризаційний (механічний)
  • Огляд
  • Портальний робот
  • З'єднувальна конвеєрна технологія

Змішувачі

Змішувачі

Оскільки шини – або окремі типи шин – мають демонструвати певні характеристики, виробники шин використовують різноманітні гумові суміші. Окрім натурального та синтетичного каучуку, до складу цих сумішей входять різні матеріали та добавки, які надають шинам бажаних характеристик. Одна шинна суміш може містити до 45 різних базових матеріалів, які поєднуються в міксері – своєрідній місильній машині, яка застосовує тиск і тепло. Потім отриману суміш розтягують у довгу нитку каучуку за допомогою екструдера, охолоджують і тимчасово зберігають в очікуванні подальшої обробки.

Зазвичай для цього використовуються спеціальні редуктори SEW EURODRIVE.

Ваші переваги:

Індивідуальне рішення: індивідуальні міцні спеціальні редуктори, напр. як заміна редукторів у разі інцидентів обслуговування

Широкий вибір опцій і гнучкості: багатовальні входи та виходи, індивідуальні сталеві зварні конструкції корпусу або спеціальні циліндричні редуктори та багато іншого

Розроблено та створено експертами з конкретних програм

Як ми можемо допомогти?

Екструдери

 Екструдери

Екструдер тягне гумовий ремінь, виготовлений у змішувачі, який виходить із змішувача в пластичному стані, у шнековий прес. Потім прес формує стрічку в безперервну стрічку.

Зазвичай для цього використовуються циліндричні редуктори / конічні редуктори серії X.. у виконанні екструдера.

Ваші переваги:

Спеціальне рішення для екструдера

Надійні та потужні редуктори з точним градуюванням (23 розміри з діапазоном крутного моменту від 6,8 до 475 кНм)

Широкий вибір опцій: системи охолодження, ущільнення, підключення двигуна та багато іншого

Індивідуальний інтерфейс редуктора до машини

Як ми можемо допомогти?

Лінія охолодження екструдера / нижче

Лінія охолодження екструдера / нижче

Проходячи через лінію охолодження екструдера, гумова стрічка, яка ще тепла, перевіряється, щоб визначити її вагу на метр, і охолоджується в занурювальній ванні.

Зазвичай для цього використовуються наші MOVIGEAR ® типорозмірів 2-4.

Ваші переваги:

Максимальна енергоефективність в результаті високого рівня інтеграції синхронного двигуна, редуктора та технології керування (забезпечує економію енергії > 40%) і високої перевантажувальної здатності (350%)

Значно легше, ніж альтернативні мотор-редуктори з асинхронними двигунами

Універсальна монтажна позиція

Значне скорочення варіантів і кабелів

Просте та безпечне підключення кабелів завдяки технології конекторів

Можливі діапазони налаштування > 1:2000

Як ми можемо допомогти?

Намотувач сердечника

Намотувач сердечника

Ця частина шини значною мірою відповідає за ходові характеристики та стабільність. Він складається з гумової основи, в яку включена сталь. Серцевина шини виготовляється в машині для намотування серцевини перед тим, як навколо неї накладаються різні шари тканини та сталевого корду.

Наш двигун DRC ідеально підходить для цього процесу

Ваші переваги:

Максимальна енергоефективність завдяки синхронному двигуну (економія енергії > 40%)

Значне скорочення варіантів і кабелів

Компактний дизайн звільняє простір

Надзвичайно просте та безпечне підключення кабелів завдяки технології конекторів

Як ми можемо допомогти?

Каландр/ кришкова система

Каландр/ кришкова система

Каландр — це місце, де готові сталеві та текстильні нитки вставляються в один або кілька шарів гуми. Для цього нитки розмотують із безперервної стрічки і подають у каландр за допомогою спеціальних намотувальних пристроїв.

Каландр є типовим застосуванням для кількох наших продуктів: двигун DRN, редуктор X / редуктор P-X

Ваші переваги:

Двигун серії DRN з гальмом пропонує високонадійну функцію безпеки завдяки вбудованому гальму SEW. Ролики каландра зупиняються під кутом до 30°, навіть коли працюють на повній швидкості.

Переваги редуктора X:

Надійні та потужні редуктори з точною градацією

Широкий вибір опцій: системи охолодження, ущільнення, підключення двигуна та багато іншого

Індивідуальний інтерфейс редуктора до машини

Переваги редуктора P-X1KP:

Економія місця завдяки прямому встановленню планетарного мотор-редуктора

Висока гнучкість для оптимізації машини (11 типорозмірів з діапазоном крутного моменту від 25 до 500 кНм)

Зниження витрат завдяки недорогому та компактному автономному планетарному редуктору

Широкий вибір опцій: системи охолодження, ущільнення, підтримка крутного моменту та багато іншого

Проте текстильні нитки також можна інтегрувати в гуму всередині системи ковпачкової смуги, а не в каландрі – у цьому випадку нитки вкриваються оболонкою, постійно протягуючись через головку екструдера. Потім вони намотуються на охолоджувальні ролики, що знижує їхню температуру та запобігає прилипанню гумової оболонки.

Це ідеальна область застосування для наших MOVIGEAR ® типорозмірів 2-4

Ваші переваги:

Максимальна енергоефективність завдяки синхронному двигуну (економія енергії > 40%)

Перевантажувальна здатність: 350%

Значно легші, ніж альтернативні асинхронні мотор-редуктори

Можливість універсального монтажного положення для приводів

Значне скорочення варіантів і кабелів

Надзвичайно просте та безпечне підключення кабелів завдяки технології конекторів

Можливі діапазони налаштування > 1:2000

Як ми можемо допомогти?

Відрізний верстат

 Відрізний верстат

Щоб шина демонструвала певні характеристики ходу та певну стабільність, тканина, спеціально виткана з окремих текстильних або сталевих ниток, повинна бути розрізана на певну довжину. Це робиться у влучно названій машині для різання.

Наші двигуни DRC зазвичай використовуються для конвеєрних систем, а наш сервопривод, що складається з конічно-циліндричного редуктора та асинхронного серводвигуна DRL, для ножового блоку

Переваги двигуна серії DRC

Максимальна енергоефективність завдяки синхронному двигуну (економія енергії > 40%)

Значне скорочення варіантів і кабелів

Компактний дизайн звільняє простір

Надзвичайно просте та безпечне підключення кабелів завдяки технології конекторів

Переваги двигуна серії DRL

Надійне керування, оскільки можна досягти навантаження, що в 3-4 рази перевищує номінальний крутний момент двигуна відносно вала двигуна

Чудова якість швидкості завдяки компактному агрегату, що складається з редуктора та міцного асинхронного серводвигуна

Зменшений бічний зазор, високий рівень ефективності та високоміцна передача

Як ми можемо допомогти?

Машина для збірки шин

Машина для збірки шин

Виробництво нових шин (на відміну від відновлених шин) є складним процесом для різних виробників шин, оскільки кінцевий продукт повинен демонструвати характеристики, описані вище, але також потрібні шини різних типів і розмірів. Каркас для шини включає до 25 окремих компонентів.

Шари каркаса утворюють основу, на яку наносяться шари сталевої стрічки. Більшість шин складаються з двох шарів каркаса, двох шарів сталевої стрічки та двох шарів текстильного корду, які потім покриваються протектором. Щоб забезпечити надійне кріплення шини на ободі, у борт оброблено сталевий ремінь, який працює разом із натягом шини, щоб все було надійно зафіксовано.

Різні компоненти збираються на машині для виробництва шин.

У цьому процесі використовується наш сервопривод, що складається з конічного серворедуктора серії BS.F і синхронного серводвигуна CMP.

Переваги конічного серворедуктора серії BS.F

Низький бічний зазор завдяки високій жорсткості на кручення геометрії зубчастого колеса

Великий діапазон передатних чисел завдяки вхідному каскаду циліндричної передачі в поєднанні з гіпоїдним вихідним каскадом

Ідеальна комбінація з монтажним фланцем B5

Переваги серводвигуна серії СМР

Висока динамічна продуктивність

Точне позиціонування за допомогою вбудованого енкодера

Потужне гальмо

Як ми можемо допомогти?

Прес полімеризаційний (механічний)

 Прес полімеризаційний (механічний)

Перед тим, як зелену шину «випікають» у готову шину через тривалий вплив тепла та тиску в полімеризаційному пресі, її збризкують спеціальною рідиною, щоб забезпечити належне зв’язування компонентів. Після вулканізації шина набула остаточної форми, а пластикова гума стала еластичною.

Після того, як шина повністю сформована, на її боковину наноситься маркування, а в пресі надається остаточний малюнок протектора. Розрізняють позитивний малюнок протектора (протекторні шини) і негативний малюнок протектора (канавки протектора). Ці стрижні та канавки утворюють нитку та різняться, наприклад, між літніми та зимовими шинами.

Ось де на допомогу приходять наші серводвигуни CMP і циліндричні мотор-редуктори, перші використовуються в приводі підйому, а другі — як допоміжні приводи.

Переваги двигуна CMP:

Високодинамічна продуктивність

Точне позиціонування за допомогою вбудованого енкодера

Потужне гальмо

Індивідуальні рішення приводу

Як ми можемо допомогти?

Огляд

Огляд

Перш ніж ми зможемо встановити шини в нашій перевіреній майстерні, кожна шина повинна пройти різні перевірки якості на території виробника, першою з яких є візуальний огляд, під час якого експерти перевіряють шини на наявність видимих ​​дефектів. Машини використовуються для перевірки однорідності шин і перевірки таких характеристик, як радіальне биття. Невидимі ділянки також перевіряються за допомогою рентгенівського випромінювання перед завершенням процесу виробництва шин. Природно, тільки ті шини, які пройшли всі перевірки якості, можуть залишати завод.

У цьому процесі часто використовуються редуктори BS.F, двигуни CM3C і наші ECDriveS ®.

Переваги нашого контролера ECDriveS®:

Модуль програми для обробки зелених шин – безпечне переміщення зелених шин з місця на місце, щоб запобігти вм’ятинам (також працює під час тайм-ауту PLC)

Варіанти керування: PROFINET ® , EtherCAT ® , EtherNET/IP TM , двійковий та ін.

Позиціонування можливе за допомогою вбудованого енкодера

Початковий крутний момент і номінальна потужність перевищують стандарти ринку

Електронна табличка: профіль автоматично завантажується після заміни

Моніторинг стану (наприклад, температура)

Переваги конічного серворедуктора серії BS.F завдяки високій жорсткості на кручення геометрії зубчастого колеса

Великий діапазон передатних чисел завдяки вхідному каскаду гвинтової передачі в поєднанні з гіпоїдним вихідним каскадом

Ідеальна комбінація з монтажним фланцем B5

Переваги серводвигуна серії СМ3С

Економія місця завдяки компактній конструкції та прямому монтажу редуктора

Використання двигунів із простою та економічною однокабельною технологією

Потужні пружинні гальма з підвищеною працездатністю

Автоматичне налаштування за допомогою електронної таблички

Як ми можемо допомогти?

Портальний робот

Портальний робот

Портальні роботи часто використовуються в шинній промисловості для тимчасового зберігання та сортування необроблених і готових деталей.

Ми можемо запропонувати спеціальні рішення для цих портальних роботів із нашими системами автоматизації машин. Незалежно від того, чи йдеться про технологію керування за допомогою наших MOVIAXIS ® і MOVI-PLC ® power, або про конічні редуктори та двигуни CMP, ми можемо надати вам повне рішення.

Ваші переваги: ​​

Надійне рішення з одного джерела (привод, інвертор і контролер)

Програмне забезпечення, спеціально розроблене для цього повноприводного порталу, запобігає нахилу та ковзанню

Інтегровані серводвигуни

Переваги CMP:

Висока динамічність і точне позиціонування

Потужне гальмо

Переваги MOVIAXIS ® :

Висока модульність

Підходить для індивідуального розширення

Простий запуск

Ваші переваги з потужністю MOVI-PLC ®:

Вбудована системна шина

Керування до 64 осями з часом відгуку в діапазоні 1 мс

Ефективна автоматизація завдяки різним класам продуктивності

Як ми можемо допомогти?

З'єднувальна конвеєрна технологія

З'єднувальна конвеєрна технологія

Роликові та стрічкові конвеєри є дуже простим рішенням для з’єднання різних обробних станцій або ділянок зберігання/вилучення.

Роликові конвеєри ідеально підходять для наших ECDriveS ®

Ваші переваги:

​​Модуль програми для обробки зелених шин – безпечне переміщення зелених шин з місця на місце, щоб запобігти вм’ятинам/вм’ятинам (також працює під час тайм-ауту PLC)

Варіанти керування: PROFINET ® , EtherCAT ® , EtherNET/IP TM , бінарний та ін..

Позиціонування можливе за допомогою вбудованого енкодера

Початковий крутний момент і номінальна потужність перевищують стандарти ринку

Електронна табличка: профіль автоматично завантажується після заміни

Моніторинг стану (наприклад, температура)

Стрічкові конвеєри ідеально підходять для нашого MOVIGEAR ®

Ваші переваги:

Максимальна енергоефективність завдяки синхронному двигуну (економія енергії > 40%)

Перевантажувальна здатність: 350%

Значно легше, ніж альтернативні асинхронні двигуни-редуктори

Можливість універсального монтажного положення для приводів

Значне скорочення варіантів і кабелів

Надзвичайно просте та безпечне підключення кабелів завдяки технології конекторів

Можливі діапазони налаштування > 1:2000

Як ми можемо допомогти?

Захист навколишнього середовища за допомогою приводних технологій

Компанії в шинній промисловості покладаються на ресурсозберігаючі процеси для успішного та сталого виробництва. Зрозуміло, що в цьому відіграє роль багато факторів. Одним із тих, на які ми можемо вплинути, і які також заощаджують ваші гроші, є використання енергозберігаючих технологій приводів – у нормальних умовах навколишнього середовища чи у потенційно вибухонебезпечних зонах. У неоптимізованих системах витрати на енергію можуть становити до 90% загальних витрат протягом життєвого циклу. Таким чином, ви можете використовувати наші енергозберігаючі приводні рішення, від IE1 до IE4, щоб зробити щось для навколишнього середовища, а також заощадити дорогоцінні гроші. Ми можемо допомогти вам розкрити ваш потенціал енергозбереження та зменшити витрати на електроенергію та прямі та непрямі викиди CO2. Наша концепція енергозбереження забезпечує комплексний аналіз і послідовне впровадження всіх факторів енергозбереження, про які йдеться. Завдяки нашим інструментам енергозбереження ми можемо допомогти вам вибрати та розрахувати енергозберігаючі приводні рішення.

Дізнайтеся більше про енергоефективність

Не залишайте доступність системи без уваги

 Послуги компанії SEW‑EURODRIVE

Виробництво шин – це безперервна операція, і всі її процеси повинні проходити злагоджено та на однаково високому рівні якості. Ми гарантуємо, що ваша система відповідає цим суворим вимогам і працює тоді, коли вам це потрібно, під час запуску, ремонту, перевірки, технічного обслуговування або модернізації новітніх технологій. Не залишайте нічого на волю випадку – довірте це сервісному персоналу SEW‑EURODRIVE. Ваша особиста контактна особа завжди поруч із вами, коли вам це потрібно. Наші послуги є невід’ємною частиною нашого портфоліо та тісно пов’язані з нашими продуктами, щоб ви могли отримати все, що вам потрібно, з одного місця! Компанія SEW‑EURODRIVE вже більше 87 років є синонімом досвіду в області приводів і технологій автоматизації. Якщо ви не можете дозволити собі більше поломок, зверніться до професіоналізму та індивідуальної підтримки наших послуг.

Безпека перш за все

Вибухозахищені мотор-редуктори для шинної промисловості
Вибухозахищені мотор-редуктори для шинної промисловості
Вибухозахищені мотор-редуктори для шинної промисловості

Вибухонебезпечні суміші пилу з повітрям можуть формуватися при змішуванні гуми та виробництві шин. Залежно від залучених речовин і того, наскільки дрібний пил, від 60 до 2000 грамів пилу на кубічний метр повітря може бути достатньо, щоб створити вибух пилу за наявності відповідного джерела запалювання. Ці джерела запалювання також можуть включати звичайну технологію електроприводу.

Щоб уникнути утворення іскор, які можуть спровокувати вибух, ми постійно використовуємо вибухозахищені приводи в системах, які працюють у таких умовах високого ризику. Наші вибухозахищені мотор-редуктори відповідають вимогам, викладеним у Директиві ЄС 2014/34/EU (ATEX, раніше Директива 94/9/EC). Вони також відповідають стандартам IEC/IECEx і HazLoc-Na ® , що полегшує використання нашої технології приводів у всьому світі. Ми також пропонуємо ступінь захисту IP65/66, захист поверхні від OS1 до OS4 і захист поверхні як XCO ® Drive Package.

Дізнайтеся більше про наші вибухозахищені приводи.

Не всі шини однакові

Цільове призначення є ключовим

Шини різного призначення
Шини різного призначення
Шини різного призначення

Сучасні шини сьогодні стали невід’ємною частиною подорожей. Шини безпосередньо впливають на витрату палива, шум і безпеку транспортного засобу. Вони зберігають свою тягу взимку навіть при низьких температурах і витісняють великі об’єми води під час дощу настільки швидко, що аквапланування не виникає і ми можемо безпечно їздити. Для нашої безпеки також життєво важливо, щоб вони виробляли найкоротший гальмівний шлях , і, в той же час, досягаючи відмінний пробіг , навіть при високій температурі навколишнього середовища.

У випадку мотоциклетні шини , зчеплення надзвичайно важливе – особливо під час поворотів. У випадку комунального транспорту , типи протектора є важливим фактором, напр. для тракторів чи автомобілів підвищеної прохідності. Шини вантажних автомобілів повинні бути в змозі вмістити високі навантаження без надмірного зносу. Хоча раніше шинам потрібна була внутрішня камера, щоб утримувати повітря всередині, це вже не так – комбінація обода, шини та клапана розроблена таким чином, що система є самоущільнювальною. Для цього внутрішня поверхня шини покрита герметичним, еластичним шаром гуми.

Вантажні шини також повинні відповідати особливим вимогам, особливо тим, які використовуються при видобутку основних матеріалів – у цьому випадку шини більші за людей, важать кілька сотень кілограмів і можуть перевозити вантаж у кілька метричних тонн. Як бачите, є різні види шин для усіх можливих застосувань в шинній промисловості в залежності від їх кінцевого призначення.

Виробництво нових шин (на відміну від відновлених шин) є складним процесом для різних виробників шин, оскільки кінцевий продукт повинен демонструвати характеристики, описані вище, але також потрібні шини різних типів і розмірів. Каркас для шини містить в собі до 25 окремих компонентів . А оскільки шини іноді використовуються в найнесприятливіших умовах, процес виробництва піддається постійному контролю якості .

Шина складається з різних компонентів. Зазвичай ми приділяємо найбільшу увагу гумі протектора, але борт, боковина та каркас також є невід’ємними частинами шини. Перш ніж пресувати протектор у самому кінці процесу виробництва шини, необхідно спочатку виготовити корпус шини – каркас. Фактично, саме цей етап визначає – залежно від того, як нанесено окремі шари тканини – чи буде шина радіальна абокосошаровий . Переваги радіальних шин включають низький опір коченню, що зменшує витрату палива, і кращу курсову стійкість під час прискорення/гальмування. На відміну від цього, діагональні шини демонструють кращу стійкість під час руху та більш жорсткі боковини, що є бажаними характеристиками, наприклад, для мотоциклетних шин.