Наші лінійні серводвигуни SL2 або електричні циліндри CMS.. забезпечують необхідний лінійний рух у високодинамічних системах автоматизації. Більш того, серія SL2 виключає механічні компоненти трансмісії та деталі, що зношуються.
Завдяки роторам з постійними магнітами наші електроциліндри потужніші та в п’ять разів швидші, ніж звичайні пневматичні циліндри, і не потребують технічного обслуговування завдяки запатентованому змащуванню. Переконайтесь самі!
Що таке лінійні двигуни?
Лінійний двигун - це рішення приводу, яке відрізняється від ротаційного двигуна: на відміну від ротаційної машини, лінійний двигун не створює обертового руху для керованого об'єкта. Замість цього він переміщує об’єкт по прямій або кривій траєкторії. Лінійний двигун використовується, коли динаміка, яку досягає обертовий серводвигун, є недостатньою, і замість цього необхідно реалізувати прямий поступний рух (лінійний рух). Це має місце, наприклад, якщо механізми мають керуватися безпосередньо (лінійні двигуни) або є потреба передбачити точні процеси регулювання (лінійні циліндри).
Як працює лінійний мотор?
Функціональний принцип лінійних двигунів походить від принципу роторних двигунів. На відміну від поворотних приводів, активна частина, яка живиться струмом, переміщується в лінійному двигуні, а електрично пасивна частина залишається в стані холостого ходу. У цьому випадку «електрично пасивна» означає, що магнітне поле зазвичай створюється постійними магнітами, які можна розташувати в будь-якому порядку. Реактивні сили повинні поглинатися самою машини або системою.
У той час як ротаційні двигуни вимагають ременів, ланцюгів та іншого, для здійснення поступального руху від обертального руху опосередковано, лінійні двигуни дозволяють безпосередньо реалізувати переміщення та зусилля подачі. Тому лінійні двигуни називають прямими приводами.
Лінійні двигуни можуть досягати дуже високого прискорення (до 6 g) і швидкості руху до 13 м/с (48 км/год). В результаті вони особливо придатні для використання в верстатах, системах позиціонування, а також обробних центрах.
Лінійні серводвигуни від SEW‑EURODRIVE
SEW‑EURODRIVE пропонує високоякісні приводи з синхронними лінійними серводвигунами SL2, які практично не зношуються і не потребують обслуговування. Прямі приводи з конвекційним охолодженням або примусовим повітряним охолодженням особливо добре підходять для виконання завдань, таких як підбір та розміщення та синхронної обробки. У нас ви можете придбати першокласні лінійні двигуни, які ідеально підходять для ваших застосувань.
Що таке лінійні циліндри?
Лінійні або електричні циліндри - це електричні регульовані пристрої які можуть переміщати шток по прямій лінії. Електроциліндри також є високопродуктивною альтернативою пневматичним або гідравлічним циліндрам.
В електроциліндрах приводом служить електродвигун. Найчастіше це серводвигун. У деяких випадках двигун з'єднується з коробкою передач проте двигун зазвичай генерує рух безпосередньо за допомогою різьбового шпинделя. Шпиндель можна переміщати за допомогою обертання вліво/вправо. Рух обмежується самою програмою, а іноді також кінцевим вимикачем. Електричні циліндри можуть бути використані для сил штовхання та/або стискання.
У порівнянні з гідравлічними або пневматичними циліндрами, електроциліндри дуже прості в установці, тому що енергію потрібно подавати лише у вигляді струму – немає потреби в дорогих генераторах тиску. Електричні циліндри також зазвичай компактніші ніж вказані альтернативи, і тому їх інтегрувати не так складно. Крім того, ви зазвичай отримуєте вигідні витрати при використанні електричних циліндрів, оскільки вся секція високого тиску обходиться без додаткових ресурсів (енергія, підготовка, шланги тощо). У той час як гідравлічні та пневматичні циліндри все ще вимагають тиску, щоб утримувати положення в стані холостого ходу, електричні циліндри, як правило, самоблокуються завдяки кроку різьблення шпинделей. Це дозволяє їм залишатися в певному положенні. Їх компактність досягається наступними способами:
- Завдяки короткому шпинделю в осьовій конструкції
- Завдяки високому рівню інтеграції двигуна (і редуктора).
- Або завдяки паралельній конструкції, в якій двигун встановлюється над шпинделями (і при необхідності підключається редуктор)
Електроциліндри від SEW‑EURODRIVE
SEW‑EURODRIVE пропонує вам електричні циліндри змащувані пластичним мастилом або зануренням у масляну ванну серії CMS.. Запатентована система змащення зануренням має перевагу в тому, що робиться на весь строк служби. Таким чином, повторне змащування різьбового шпинделя не потрібне.