EDR.. вибухозахищені двигуни змінного струму

З вибухозахищеними двигунами EDR.. ми забезпечуємо безпеку та ефективність вашої системи: незалежно від того, чи використовуєте приводи ви чи ваші клієнти в Європі, Північній Америці чи інших країнах. Двигуни серії EDRN.. пропонують 28 типорозмірів, які можна використовувати в середовищах з вибухонебезпечними сумішами газу та/або повітря.

Жодних компромісів у небезпечних зонах: високопродуктивні, вибухозахищені двигуни

Red explosion-protected EDR.. series motor from SEW-EURODRIVE.
Вибухозахищені двигуни серії EDR..
Вибухозахищені двигуни серії EDR..

Ви можете покластися на нашу технологію приводу навіть у потенційно вибухонебезпечних середовищах. Немає необхідності йти на будь-які компроміси ні з точки зору безпеки вашого застосування, ні з точки зору різноманітності рівнів продуктивності використовуваних приводів.

Наші вибухозахищені двигуни змінного струму серії EDR.. відповідають найважливішим міжнародним директивам і стандартам.

Завдяки класу енергоефективності IE3 двигуни EDRN.. відповідають вимогам класу ефективності багатьох країн і повністю відповідають вимогам Європейської Директиви (ЄС) 2019/1781.


Було застосовано такі набори правил, щоб дозволити використання в якомога більшій кількості країн:

  • ATEX: Європа ЄС і країни, які визнають ATEX.
  • IECEx: країни, які визнають IECEx.
  • HazLoc-NA®: США та Канада.

У Європі директива 2014/34/EU (ATEX) поширюється на пристрої та системи захисту, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах. Двигуни EDRN.. відповідають усім визначеним вимогам до обладнання, призначеного для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, як зазначено в директиві. Вони також доступні з різними типами захисту або ступенем захисту IP залежно від атмосфери, наприклад газу чи пилу.

За вимогами безпеки двигуни серії EDRN.. відповідають II групі обладнання. Простіше кажучи, ви можете використовувати ці вибухозахищені двигуни в категоріях 2 і 3, в газових зонах 1 і 2 і в пилових зонах 21 і 22.

Для країн, які визнають систему IECEx, двигуни доступні з сертифікатом IECEx за EPL b і c (EPL = рівень захисту обладнання).

На основі дозволів ATEX або IECEx існують схвалення для окремих країн для Китаю (CCCEx), Кореї (KCs), Євразійського митного союзу (EAC Ex), України (UA TR) і Бразилії (INMETRO).

Двигуни HazLoc-NA® були сертифіковані уповноваженим органом CSA Group відповідно до системи розподілу класів для використання в класі I (газ) розділ 2 і класі II (пил) розділ 2. Вони відповідають вимогам канадського C22. 1 та US--американського NFPA70 кодам.

Двигуни представлені в 28 розмірах (від 63 до 315), що охоплюють діапазон потужності від 0,12 кВт до 200 кВт. Таким чином, ми надаємо вам доступ до незліченних комбінацій приводів для найрізноманітніших систем і машин у потенційно вибухонебезпечних середовищах.

Лише половина рішення без редуктора? Тоді скористайтеся нашою модульною системою та об’єднайте вибухозахищений двигун із циліндричним, плоским циліндричним, черв’ячним, конічним або редуктором SPIROPLAN® на ваш вибір. Асортимент також включає відповідний планетарний або конічний редуктор для сервоприводів.

Налаштуйте свій індивідуальний продукт

  • Детальна інформація про ваш індивідуальний продукт
  • Документація та моделі CAD для вашої конфігурації
  • Можливість прямого запиту пропозиції або розміщення замовлення
Сконфігурувати продукт

Ваші переваги

  • Залишайтеся гнучкими

    як у газовій, так і в пиловій атмосфері, ви зможете надійно працювати з нашими вибухозахищеними двигунами в обох небезпечних зонах.
  • Використовуйте паралельно,

    оскільки ми поєднуємо захист від газу та пилу в одному приводі, тобто ви можете самостійно вирішити, яка небезпека є більш важливою.
  • Будьте в безпеці

    завдяки схваленням згідно з директивою ЄС 2014/34/EC (ATEX), IECEx або HazLoc-NA® і місцевим дозволам, ви можете використовувати двигуни майже в будь-якій точці світу.
  • Відповідайте вимогам екологічного дизайну

    з двигунами EDRN.. Вони розроблені, виготовлені та сконструйовані відповідно до останніх стандартів, законів і правил.
  • Всесвітня мережа,

    яка дозволяє нам допомогти вам із запитаннями, що стосуються всіх аспектів вашої заявки та виконання вимог у цільовій країні для вашої доставки.

Особливості

Як оператор системи, ви повинні дотримуватися спеціальних вказівок для зон із вибухонебезпечними сумішами газ/повітря та пил/повітря. Звичайно, ми дотримуємося цих вказівок під час розробки нових або існуючих вибухозахищених приводів. Довіртеся нашому багаторічному досвіду та знанням!


Вибухозахищені двигуни серії EDR.

Вибухозахищені двигуни серії EDRN.. відповідають класу енергоефективності IE3 згідно з IEC 60034-30-1 і преміум-ефективності згідно з NEMA MG-1 і Директивою (ЄС) 2019/1781. Двигуни серії EDRS.. відповідають класу енергоефективності IE1 згідно з IEC 60034-30-1.


Відповідає Директиві 2014/34/EU (ATEX)

SEW зображення

Дозволи для двигуна були виконані відповідно до останніх європейських стандартів щодо вибухозахисту:

Стандарти:

  • Загальні вимоги до вибухозахисту EN 60079-0
  • Газ EN 60079-7 Захист обладнання підвищеною безпекою "e" (Ex eb і ec)
  • Пил EN 60079-31 Вибухонебезпечні атмосфери - Захист обладнання від займання пилу за допомогою корпусу "t" (Ex tb і Ex tc)
  • Відповідність застосовним міжнародним рівням захисту обладнання EPL
  • Двигуни серії EDR.. відповідають найважливішим стандартам і відповідають стандарту двигунів IEC 60034

Сертифікати:

  • Процес сертифікації проводив німецький PTB (Федеральний інститут метрології).
  • Двигуни відповідають II групі обладнання.
  • Двигуни категорій 2G, 2D і 3G, 3D для зон 1 / 21 і 2 / 22

Опції:

  • Двигуни категорії 3 також доступні з гальмами, енкодерами та вентиляторами примусового охолодження
  • Схвалено для роботи з частотним перетворювачем, у тому числі в режимі ослаблення поля, для категорії 2 і 3


Відповідає IECEx

SEW зображення

Схвалення для двигуна виконано відповідно до останніх міжнародних стандартів, застосовних до вибухозахисту:

Стандарти:

  • Загальні вимоги до вибухозахисту IEC 60079-0
  • Газ IEC 60079-7 Захист обладнання підвищеною безпекою "e" (Ex eb і ec)
  • Пил IEC 60079-31 Вибухонебезпечні атмосфери - Захист обладнання від займання пилу за допомогою корпусу "t" (Ex tb і Ex tc)
  • Відповідність застосовним міжнародним рівням захисту обладнання EPL
  • Двигуни серії EDR.. відповідають найважливішим стандартам і відповідають стандарту двигунів IEC 60034



Сертифікати:

  • Згідно зі схемою сертифікованого обладнання IECEx, двигуни EDR.. перевіряються та сертифікуються німецьким PTB (Федеральним інститутом метрології) за допомогою ExTr, QAR та CoC. Для отримання додаткової інформації про систему сертифікації відвідайте веб-сайт Системи сертифікації Міжнародної електротехнічної комісії за стандартами, що стосуються обладнання для використання у вибухонебезпечних атмосферах (система IECEx)
  • Відповідно до IECEx до EPL Gb і Db, а також Gc і Dc, для зон 1 / 21 і 2 / 22

Опції:

  • EPL Gc і Dc також доступні з гальмами, енкодерами та вентиляторами примусового охолодження
  • Схвалено для роботи з частотним перетворювачем, у тому числі в режимі ослаблення поля, у EPL b і c

Відповідає HazLoc-NA® для США та Канади

SEW зображення

Схвалення для двигуна було виконано відповідно до останніх північноамериканських стандартів, застосовних до захисту від вибуху:

Стандарти:

  • Схвалення для ринку Північної Америки було проведено відповідно до
    • Правила США NFPA70, Національний електричний кодекс (NEC стаття 500)
    • Canadian C22.1 Канадський електричний кодекс, частина I та CAN/CSA-C22.2 Канадський електричний кодекс, частина II
    • до системи класів і підрозділів
    • Сертифікація уповноваженим органом CSA Group
  • Двигуни EDRN.. відповідають вимогам енергоефективності для Канади, заснованим на Законі про енергетику 2010 року, включаючи поправку 13, обов’язкову з червня 2017 року, і CSA C390-10.
  • Сполучені Штати відповідно до EISA (Закон про енергетичну незалежність і безпеку) і Кодексу федеральних правил, розділ 10, глава II, підрозділ D, частина 431 B Motors

Сертифікати:

  • Доступний як тип CID2, для класу I, розділ 2 для груп газів A, B, C і D
  • Доступний як тип CIID2, для класу II, розділ 2 для груп пилу F і G
  • Доступний як тип CICIID2, для класу I, розділ 2 для груп газів A, B, C і D, і класу II, розділ 2 для груп пилу F і G

Опції:

  • Також доступний у вигляді гальмівного двигуна з функцією засувки та енкодером
  • Можлива робота з частотним перетворювачем у класі I, розділ 2 і класі II, розділ 2
    • Без зниження потужності
    • Можливий діапазон налаштувань від 1:6 до 1:10
    • Швидкість до 3000 Об/хв
  • Додаткові адаптери для монтажу енкодера

Схвалення для окремих країн

На основі схвалень ATEX або IECEx існують схвалення для окремих країн для Бразилії (INMETRO), Китаю (CCCEx), Євразійського митного союзу (EAC Ex), Кореї (KCs) та України (UA TR)

Австралія/Нова Зеландія

SEW зображення

Австралія та Нова Зеландія визнають сертифікат відповідності IECEx (CoC) без додаткової сертифікації чи реєстрації. Двигуни мають бути схвалені MEPS (IE2 ≥ 0,75 кВт) і зареєстровані.

Бразилія

Black INMETRO logo

Законодавство Бразилії вимагає сертифікат відповідності (CoC) від Національного інституту метрології, якості та технологій (INMETRO). З цієї причини IECEx CoC не діє в Бразилії. Однак звіти про випробування (ExTRs) визнаються та є частиною CoC, якщо двигуни з сертифікатом INMETRO перераховані на веб-сайті IECEx.

Вимоги до потенційно вибухонебезпечної атмосфери на бразильському ринку вказані в нормативних актах №. 179 (травень 2010) та № 89 (лютий 2012).


Китай

Black CNCA-C23-01 logo

У Китаї вимоги до вибухозахисту описані в стандартах серії GB 3836 і GB 12476. Ці стандарти були узгоджені зі старими виданнями серії стандартів IEC 60079 та IEC 61241. З 1 жовтня 2020 року двигуни мають бути сертифіковані відповідно до CNCA-C23-01:2019, а заводи-виробники мають проходити аудит.

Згідно з китайськими правилами ефективності, двигуни повинні маркуватися китайським енергетичним знаком (CEL).



Євразійський митний союз

Black EAC Ex logo

Моторедуктори для Євразійського економічного союзу (Росія, Казахстан, Білорусь, Вірменія, Киргизстан) сертифіковані відповідно до вимог сертифіката/декларації ТР МС. Вони позначені логотипом EAC (Eurasian Conformity).

Вироби, призначені для використання у вибухонебезпечних зонах, мають додаткове маркування.


Корея

Black ICS logo

Республіка Корея, відома як Південна Корея, вимагає, щоб обладнання, що працює в потенційно вибухонебезпечних середовищах, було сертифіковане відповідно до Закону про безпеку та гігієну праці.

EDR.. сертифіковано державним KOSHA (Корейське агентство з безпеки та гігієни праці). Сертифіковані продукти позначені логотипом KC (Корейська сертифікація).

Відповідно до директиви REELS (Положення про маркування та стандарти енергоефективності), з 1 жовтня 2018 року вибухозахищені двигуни повинні відповідати класу енергоефективності IE3. Двигуни маркуються KEL (Корейська енергетична етикетка).


Україна

Black UA TR logo

Двигуни для ринку України сертифіковані згідно з «Українським Технічним Регламентом» (ТР УА) та мають відповідне маркування.

Технічні дані

Відповідає Директиві 2014/34/EU (ATEX)

Двигуни вибухозахищені серії EDRN..

Закрити таблицю
Варіант виконання ATEX Вибухозахист Зона 4-полюсний тип / розмір Діапазон потужності
[кВт]
IE клас
/3G II3G, "ec", IIB або IIC,T3 2
EDRN 63MS - 315H
0.12 - 200 IE3
/3D II3D, "tc", IIIB або IIIC, T120°C або T140°C 22
/3GD II3G, "ec", IIB або IIC,T3 2 / 22
II3D, "tc", IIIB або IIIC, T120°C або T140°C
/2G II2G, "ec", IIB або IIC,T3 1 EDRN 63MS - 315H 0.12 - 110
/2D II2D, "tb", IIIC, T120°C 21 EDRN 63MS - 315H 0.12 - 200
/2GD II2G, "ec", IIB або IIC,T3 1 / 21 EDRN 63MS - 315H 0.12 - 110
II2D, "tb", IIIC, T120°C
/2G II2G, "eb", IIB або IIC, T4 1 EDRN 63MS - 80M 0.12 - 0.75
/2G II2G, "eb", IIB або IIC, T3 EDRN 90S - 160L 1 - 13.5*
  1. *Зменшена номінальна потужність для двигунів із підвищеною безпекою eb відповідно до DIN V 42673 -2
Ми приготували для вас тут стіл.

Відповідає стандарту IECEx

Двигуни вибухозахищені серії EDRN..

Закрити таблицю
Варіант виконання IECEx Вибухозахист Зона 4-полюсний тип / розмір Діапазон потужності
[кВт]
IE клас
/3G-c EPL Gc, "ec", IIB або IIC, T3
2
EDRN 63MS - 315H
0.12 - 200 IE3
/3D-c EPL Dc, "tc", IIIB або IIIC, T120°C або T140°C 22
/3GD-c EPL Gc, "ec", IIB або IIC, T3 2 / 22
EPL Dc, "tc", IIIB або IIIC, T120°C або T140°C
/2G-b EPL Gb, "eb", IIB або IIC, T3 1 EDRN 63MS - 315H 0.12 - 110
/2D-b EPL Db, "tb", IIIC, T120°C 21 EDRN 63MS - 315H 0.12 - 200
/2GD-b EPL Gb, "eb", IIB або IIC, T3 1 / 21 EDRN 63MS - 315H 0.12 - 110
EPL Db, "tb", IIIC, T120°C
/2G-b EPL Gb, "eb", IIB або IIC, T4 1 EDRN 63MS - 80M 0.12 - 0.75
  1. * тільки відповідно до ATEX
Ми приготували для вас тут стіл.

Вибухозахищені двигуни серії EDRS..

Закрити таблицю
Варіант виконання IECEx Вибухозахист Зона 4-полюсний тип / розмір Діапазон потужності
[кВт]
IE клас
/3D-c EPL Dc, "tc", IIIB або IIIC, T120°C або T140°C 22 EDRS 71S - 80S
0.12 - 0.55 IE1
/3GD-c EPL Gc, "ec", IIB або IIC, T3
2 / 22
EPL Dc, "tc", IIIB або IIIC, T120°C або T140°C
/2G-b EPL Gb, "eb", IIB або IIC, T3 1 EDRS 71S - 80S 0.25 - 0.55
/2GD-b EPL Gb, "eb", IIB або IIC, T3 1 / 21 EDRS 71S - 80S 0.25 - 0.55
EPL Db, "tb", IIIC, T120°C
/2G-b EPL Gb, "eb", IIB або IIC, T4 1 EDRS 71S - 80S 0.25 - 0.55
  1. * тільки відповідно до ATEX
Ми приготували для вас тут стіл.

Відповідає NFPA 70 і C22.1 (HazLoc-NA®)

Двигуни вибухозахищені серії EDRN..

Закрити таблицю
Варіант виконання HazLoc-NA® Вибухозахист Режим перетворювача частоти 4-полюсний тип / розмір Діапазон потужності
[кВт]
IE клас
/CID2 Клас I, розділ 2, групи A, B, C & D, T3B або T3C T3 EDRN 63MS - 315H 0.12 - 200 IE3
/CIID2 Клас II, розділ 2, групи F & G, T4A T3C
/CICIID2 Клас I, розділ 2, групи A, B, C & D, T3B або T3C T3
Клас II, розділ 2, групи F & G, T4A T3C
Ми приготували для вас тут стіл.

Вибухозахищені двигуни серії EDRS..

Закрити таблицю
Варіант виконання HazLoc-NA® Вибухозахист Режим перетворювача частоти 4-полюсний тип / розмір Діапазон потужності
[кВт]
IE клас
/CID2 Клас I, розділ 2, групи A, B, C & D, T3B або T3C T3 EDRS 71S - 71M 0.18 - 0.55 IE1
/CIID2 Клас II, розділ 2, групи F & G, T4A T3C
/CICIID2 Клас I, розділ 2, групи A, B, C & D, T3B або T3C T3
Клас II, розділ 2, групи F & G, T4A T3C
Ми приготували для вас тут стіл.

У комбінації з перетворювачами частоти

Огляд переваг поєднання вибухозахищеного двигуна з підвищеною безпекою "eb" над асинхронними двигунами змінного струму в типі захисту "d" (EN 60079-1; вибухозахищений корпус):

  • Висока ефективність
  • Найкоротші терміни доставки, висока доступність
  • Постачання з одного постачальника, від одного виробника, що пропонує компоненти двигуна та перетворювача, які, таким чином, оптимізовані один для одного
  • Простіша кваліфікація для обслуговування та ремонту
  • Вищі швидкості, робота з ослабленням поля
  • Легший мотор
  • Сертифіковано для роботи з частотними перетворювачами
  • Підходить для приводів насосів і вентиляторів
  • Після десятиліть успішного застосування комбінація "Ex e + FI" має високий рівень визнання серед клієнтів і кінцевих користувачів

Суворе дотримання вказівок особливо важливо в зонах з потенційно вибухонебезпечними сумішами газ/повітря та/або пил/повітря. Ми гарантуємо це, спираючись на наш багаторічний досвід і знання, які постійно поповнюються новими та подальшими розробками.

  • Наші 4-полюсні двигуни також підходять для роботи з частотними перетворювачами відповідно до ATEX, IECEx і HazLoc-NA®
  • Категорія 2 і EPL b і c сертифіковані випробуванням прототипу
  • Двигуни сертифіковані CSA відповідно до HazLoc-NA®
  • У категорії 3, EPL c і розділі 2 також доступні гальмівні двигуни
  • Придатність для роботи з інверторами підтверджується на паспортній табличці
  • Друга табличка містить всю необхідну для роботи інформацію
Закрити таблицю
Зона Тип двигуна Тип захисту MOVITRAC® B MOVIDRIVE® B MOVIMOT®
1
EDR.. /2G "eb" (EN 60079-7, підвищена безпека) x x
2 EDR.. /3G "ec" (EN 60079-7, підвищена безпека) x x
21 EDR.. /2D "tb" (EN 60079-31, захист від вибуху пилу) x x
22 EDR.. /3D "tc" (EN 60079-31, захист від вибуху пилу) x x x
  1. MOVITRAC® B і MOVIDRIVE® B встановлюються поза вибухонебезпечною зоною. MOVIMOT® можна використовувати з двигунами EDR.. у зоні 22.
Ми приготували для вас тут стіл.

Додаткові особливості

Можливі додаткові функції залежать від вибухозахисту

Закрити таблицю
Вихідні опції
Вихідні опції /конструкція з опорою та фланцем, як для стандартного двигуна
Механічні навісні пристрої
Гальмо Усі типорозміри категорії 3 та EPL c для двигунів розміром до 280M у HazLoc-NA®
Ручне розблокування гальма HF, HR
Блокіратор зворотнього ходу /RS
Децентралізована установка MOVISWITCH® і MOVIMOT® у II3D для двигунів розміром від 71 до 100 в ATEX
Датчики температури / виявлення температури
Термічний захист двигуна /TF
Детектор температури /PT, /PK
Енкодери
Додатковий енкодер EDRN71-315 /EK8S, /EK8R, /EK8C, /AK8W, /AK8Y,
/EV8S, /EV8R, /EV8C, /AV8W, /AV8Y
EDRN.. монтажні адаптери /EK8A, /XV8A
Додатковий енкодер EDRS71-80 /ES7S, /ES7R, /ES7C, /AS7W, /AS7Y, /EV7S, /EV7R, /EV7C, /AV7W, /AV7Y
EDRS.. монтажні адаптери /ES7A, /XV.A
Вентиляція
Вентилятор примусового охолодження охолодження /VE в категорії 3 та EPL c
Додаткові опції
2-й кінець валу /2W
Ми приготували для вас тут стіл.

Сфери застосування

Застосування у потенційно вибухонебезпечних середовищах із сумішами повітря/газ або повітря/пил відповідно до Директиви 2014/34/ЄС (ATEX), IECEx та HazLoc-NA®.

  • Стічні води та очисні споруди
  • Обробка будівельних матеріалів
  • Конвеєрні застосування
  • Обробка деревини
  • Застосування у хімічній та фармацевтичній промисловості
  • Покриття та обробка фарбою
  • Обробка харчових продуктів (наприклад, зерно/борошно)
  • Вентиляція та клімат контроль

Приклади застосування:

  • Кутові передавальні вузли
  • Екструдери
  • Пересувні та підйомні приводи в системах зберігання/вилучення
  • Шнекові конвеєри
  • Стрічкові конвеєри
  • Підйомники та насосні станції
  • Ланцюгові конвеєри
  • Ліфти вантажні
  • Палетні конвеєри
  • Козлові крани
  • Преси
  • Насоси та вентилятори
  • Роликові конвеєри
  • Поворотні столи
  • Ножичні підйомні столи
  • Вентилятори
Інші посилання

Вибухозахист

Температурний датчик

Новий датчик температури PK (PT1000)

Сучасні датчики температури PT1000 замінюють датчики KTY

Швидкі посилання

Огляд продукції

Інші продукти SEW‑EURODRIVE, які можуть вас зацікавити.

Останнє відвідування