Використовується судновим підйомником Шарнебек

  • Потужні крутні моменти в судновому підйомнику Шарнебек

    Наші індустріальні редуктори та двигуни, що використовуються в судновому підйомнику Шарнебек

Після більш ніж 35 років експлуатації була модернізована приводна технологія двомісного суднового підйомника Шарнебек. Для цього проекту ми постачаємо двигуни та індустріальні редуктори з нашого асортименту продукції. Особливістю було те, що стандартні редуктори були адаптовані спеціально для цього застосування.

Модернізація з підвищеною продуктивністю

Відтворити відео

Найбільший у світі судновий підйомник у Шарнебеку на річці Ельба має два проходи поруч один з одним, у яких два жолоби рухаються вгору та вниз незалежно один від одного. Корита мають довжину 100 метрів, ширину 12 метрів і глибину води приблизно 3,4 метра. Вони піднімають тоннаж у прямому сенсі цього слова, адже загальна вага рухомих частин жолоба разом із водою становить 11 800 метричних тонн – як цілих 14 поїздів ICE по 16 вагонів у кожному. Рухи підйому й опускання тривають близько трьох хвилин кожне. Тривалість усієї пересадки, включно з входом і виходом судна з жолоба, становить близько 15 хвилин на судно. Жолобки закриваються секційними воротами спереду і ззаду. Кожні з цих підйомних воріт піднімаються двома ланцюгами з окремим приводом, які проходять з лівого та правого боків воріт уздовж машинного відділення.

Технологія електромеханічного приводу, яка використовується у воротах, була розроблена на початку 1970-х років. Система складається з асинхронного двигуна змінного струму, барабанного гальма та індустріального редуктора, який з’єднаний з другим індустріальним редуктором через механічне з’єднання. Система, якій понад 35 років, була повністю перероблена з метою забезпечення безпеки та доступності системи.

Оператор хотів модернізувати всю приводну техніку. У рамках модернізації мали бути збільшені крутний момент і потужність приводів. Замість встановленої раніше потужності 55 кВт нові двигуни розраховані на 75 кВт. Номінальний крутний момент редукторів планувалося збільшити з колишніх 80 кНм до 130 кНм. Це призвело до особливих вимог до муфт.

Наш двигун змінного струму DVE280 S4 потужністю 75 кВт тепер використовується як головний привід. Двигун підключається до нашого індустріального редуктора X4KS230 через муфту. Він має три ступені циліндричної передачі та вхідну конічну передачу.

Встановлений привод пропонує замовнику високостандартизований пакет приводів, який буде надійно працювати протягом багатьох наступних років, і для якого можна швидко та легко отримати запасні частини, якщо буде потрібний будь-який ремонт або технічне обслуговування.

Maintaining the basic structure of the system

Запит клієнта

Однією з вимог оператора було те, щоб базова структура системи залишалася незмінною. Механічне з’єднання обох приводів воріт було частиною оригінальної конструкції, і оператор хотів, щоб воно залишалося частиною системи після модернізації.

Наше рішення

Щоб задовольнити цей запит, необхідно було створити механічне з’єднання між головним приводом та другим головним приводом. Для задоволення цієї вимоги ми виготовили модифікацію на основі стандартного індустріального редуктора серії X4.

Contact us about the ship lift reference

Зв'яжіться з нами!

Вам потрібна порада щодо конкретного застосування? Просто надішліть нам повідомлення зі своїми запитаннями.

Запитайте зараз
Дізнатися більше
CMS_OPEN_VIDEO

Суднопідйомник Шарнебек

Дізнайтеся більше про модернізацію приводів суднового ліфта.

Завантаження

Послуги

Останнє відвідування