Щільність зберігання та вантажопідйомність є двома основними вимогами до операторів складів. Нова конструкція забезпечила легші крани-штабелери Winkel, усунула потребу в буферах і забезпечила коротші відстані під’їзду.
Щільність зберігання та вантажопідйомність є двома основними вимогами до операторів складів. Нова конструкція забезпечила легші крани-штабелери Winkel, усунула потребу в буферах і забезпечила коротші відстані під’їзду.
Winkel GmbH постачає системні інтегратори для внутрішньої логістики та вже понад 30 років працює у лінійних технологіях для важких навантажень. Співробітники компанії з Іллінгена у Вюртемберзі мають великий досвід проектування та монтажу кранів-штабелерів. Наші компоненти безпеки та сучасна технологія приводу допомогли Winkel розробити інноваційну концепцію приводу для SRS. Ця нова концепція дозволила замовнику досягти значно кращих відстаней наближення, більшої жорсткості щогли та зменшення маси. Це, природньо, також призвело до меншої потреби в енергії.
Щільність зберігання та вантажопідйомність є двома основними вимогами до операторів складів. Крани-штабелери часто приводяться в рух двома двигунами, які передають рушійну силу на рейку за допомогою фрикційного з’єднання. Це означає, що знос неминучий, оскільки ведучі ролики можуть зісковзувати під час тертя. Залежно від положення навантажувача, центр ваги вантажу SRS знаходиться або внизу, в центрі, або, в гіршому випадку, у верхній частині щогли. У цьому випадку коливання маятника виникають під час процесів прискорення.
Звичайні концепції приводу використовують двигун для компенсації цих коливань. Це означає, що привод має бути спеціально розроблений для такого максимального прогину. Для планування проекту це означає приблизно на 25-30% більше потужності приводу для мотор-редукторів і частотних перетворювачів, що також призводить до вищих витрат на закупівлю.
Winkel використовує інший підхід до свого Colibri SRS. У цій новій концепції приводу верхня та нижня частини щогли приводяться в дію карданним валом через зубчасте колесо та зубчасту рейку. Це забезпечує подвійний захист і кращі показники деформації. Для цього рішення приводу максимальне найгірше навантаження припадає на центр щогли. Це означає, що навантаження на плече важеля зменшується вдвічі, а згинальний момент на три чверті за тих самих умов навантаження. Вигин зменшується в 16 разів, що відповідає коливанню. Це дозволяє зробити конструкцію SRS в рази легшою і жорсткішою. Це також дозволяє використовувати приводи з меншим споживанням струму.
Winkel використовував наш мотор-редуктор з паралельним валом (редуктор з паралельним валом F87 з асинхронним серводвигуном DRL..) і наш багатоосьовий сервоінвертор MOVIAXIS® MXA81A для ходового приводу.
Звичайні крани-штабелери використовують гідравлічні кінцеві буфери проходу. Для цього необхідна дистанція підходу - горизонтальна буферна зона між стійкою і стіною будівлі. Відстань до стіни залежить від довжини буфера. Технологія безпеки Winkel / SEW-EURODRIVE у новій концепції приводу забезпечує кращі дистанції наближення. Це усуває гідравлічний буфер і видаляє зону вибігу. Він працює повністю незалежно від технології приводу.
Монітор безпеки UCS12B MOVISAFE® оцінює сигнали датчика абсолютного значення. Він також контролює робочу криву ходу та дозволяє переміщатися до безпечних обмежених положень (SLP). Система регулярно перевіряє роботу гальм. Запобіжна гальмівна система відповідає вимогам до рівня ефективності «d», як визначено в EN ISO 13849-1. Це рішення та його відповідність стандарту було сертифіковано TÜV Südwest як незалежним випробувальним центром.
Кран-штабелер повинен трохи вийти за межі проходу, щоб дістатися до останнього відсіку з несучим пристроєм. Для цього рейка повинна трохи виступати над стійкою. Тому потрібна надбудова як засіб опори. Для цієї нової концепції приводу Winkel SRS є коротшим, що також дозволяє зробити надбудову коротшою або навіть не використовувати її.
Запит клієнта
Кращі дистанції наближення, зменшення маси та економія енергії були важливими для Вінкеля. Кран-штабелер повинен був бути легшим і виключити вимогу до буфера.
Наше рішення
Наша технологія приводу та безпеки для нової концепції Winkel для малих деталей SRS дозволила зменшити масу від 10 до 35% порівняно зі звичайними кранами-штабелерами разом із меншими потребами в енергії. Це економить місце. Ця економія простору дає більше місця для товарів. Завдяки своїй легкій конструкції Colibri SRS може досягти кращої динаміки та вищої керованості. Отримана щільність зберігання на 8-15% вища, ніж у звичайних розчинах. Оператор складу має менші витрати на СГД, стелажі, зону прийому та ІТ.
Вам потрібна порада щодо конкретного застосування? Просто надішліть нам повідомлення зі своїми запитаннями.
Зв'яжіться з нами зараз