-
Активуючи це відео, Youtube передаватиме дані до США. Більше в нашій політиці конфіденційності.
«Ту-ту» без вихлопних газів: Електровоз у ностальгічному вигляді
Найстаріший перевізник людей у Європа-парку, історичний Панорамний поїзд, прощається з двигуном внутрішнього згоряння. Перехід на екологічно чисту електрифікацію відбувається на найсучаснішому рівні. На додаток до технології приводу використовується технологія точкової безконтактної зарядки MOVITRANS®, накопичувачі енергії та техніка керування SEW-EURODRIVE. Вигляд і звук ностальгічної пари зберігаються, але без проблем, пов’язаних із внутрішнім горінням
Короткий огляд проекту
- Замовник: Europa-Park GmbH & Co Mack KG
- Місцезнаходження: Rust (Німеччина)
- Галузь: Індустрія розваг
- Застосування: Панорамний поїзд
Детальніше про Європа-Парк:
- Сімейний бізнес (родина Мак, зараз у 8-му поколінні)
- Спочатку він був призначений як виставкова зона для атракціонів, вироблених материнською компанією Mack
- Відвідувачі: понад 5,7 мільйонів щорічно
- Загальна площа: 950 000 квадратних метрів
- Кількість працівників: 3600 в парку у сезон
- Учнів: більше 100
- 1975: Відкриття замку Бальтазар площею 160 000 квадратних метрів
- 1975: Перші атракціони: Панорамний поїзд, колісний пароплав African Queen і автомобілебудування на гоночній трасі Сільверстоун
- 1978: Перший мільйон відвідувачів
- 1982: Італія проголошує початок концепції Європи як першої теми. Далі йдуть 14 інших країн на сьогодні (Голландія 1984, Англія 1988, Франція 1990, Скандинавія 1992, Австрія 1992, Швейцарія 1993, Іспанія 1994, Німеччина 1996, Росія 1998, Греція 2000, Португалія 2005, Ісландія 2009, Люксембург 2016, Ірландія 2016)
- 1984: Перші американські гірки (Alpenexpress «Enzian»)
- 1995: Перший готель
- 2019: Аквапарк Rulantica
Panorama Train in the Russia Station Panorama Train in the Russia Station - Екологічне переобладнання залізниці
- Перетворення під час поточної операції
- Стійке електропостачання
- Швидка доступність запасних частин, коли потрібне обслуговування
- Короткий час зарядки
- Ностальгічний вигляд залізниці потрібно зберегти
- Висока безпека
Польові пластини MOVITRANS® TFS закріплені в бетоні на станції Польові пластини MOVITRANS® TFS закріплені в бетоні на станції Технологія децентралізованої безконтактної зарядки та технологія децентралізованого приводу
- Мобільні компоненти на локомотиві:
- MOVI-DPS® система накопичення енергії
- Безпечне двоканальне відключення системи з контролером безпеки UCS10B
- 4 приводних агрегати MOVIGEAR® MGF..-DSM.. на локомотиві
- Аплікаційний перетворювач MOVIDRIVE® modular встановлений у кабіні машиніста
- Стаціонарні компоненти на кожній із чотирьох станцій:
- 4 польові пластини MOVITRANS® spot TFS на станцію в підлозі між рейками
- 4 блоки точкового живлення MOVITRANS® spot TES на станцію у шафі управління поруч із колією
Вид камери з кабіни водія Вид камери з кабіни водія - Робота без використання викопного палива та без витрат на нього
- Відвідувачі можуть насолоджуватися поїздкою, не відчуваючи запаху вихлопних газів, і також немає проблем із запахом палива
- Електрична робота без батареї та провідних рейок або повітряних ліній
- Швидка зарядка на станції займає всього одну хвилину під час висадки та посадки пасажирів
- Поглинена енергія забезпечує всі електричні навантаження в поїзді, включно з ностальгічним світлом, звуком і паровими ефектами або складним освітленням під час різдвяного періоду.
- Покращена ергономіка робочого місця машиністів
- Решта поїздів з двигунами внутрішнього згоряння можуть продовжувати курсувати в звичайному режимі на тій самій колії під час переходу
- Значно зменшені витрати на технічне обслуговування
- Швидке обслуговування навіть у вихідні
Традиція і сучасність не є протиріччям
Панорамний потяг на станції "росія". Панорамний потяг на станції "росія". Панорамному поїзду в Європа-Парку у Русті, що на півдні Бадену в Німеччині, вже більше 45 років; розумна та стійка електрифікація не тільки робить його екологічним, але й більш привабливим. Поїзд — один із найстаріших атракціонів на великій території та один із перших атракціонів парку розваг. Для відвідувачів будь-якого віку це означає непідробну ностальгію. Люди люблять використовувати історичний ледачий потяг для привабливої оглядової екскурсії по парку. Або вони сідають на борт без тривалого часу очікування, щоб подорожувати з країни в країну в повній релаксації на відстань у 1,8 кілометра.
Цю традицію потрібно поважати, навіть якщо епоха електромобільності зараз вторгається в ностальгію. Індивідуальне рішення у вигляді приводу та пакету автоматизації, включаючи технологію безконтактної зарядки та децентралізоване енергопостачання, було розроблено SEW-EURODRIVE та реалізовано в тісній співпраці з відділами електротехніки та машинобудування Європа-Парку. Переобладнання першого локомотива відбулося під час роботи парку розваг. Це означає, що решта дизельних або бензинових потягів продовжували регулярно курсувати тією ж колією.
Перший атракціон на електриці та без викидів CO2 – весь у чорно-червоних кольорах – успішно їздить із зимового сезону 2019 року. У літньому сезоні 2020 року на радість пасажирам пішов ще один потяг з електровозом. Є плани також поступово модернізувати решту поїздів нашою новаторською екологічно чистою технологією приводу.
Цитата від Штеффена Кастена, операційного менеджера Європа-Парку
Компанія SEW-EURODRIVE вже кілька разів допомагала нам у вихідні.
Деякий час ми розглядали можливість переходу з класичних джерел енергії дизеля та бензину на електрику. Двигуни, що працюють на викопному паливі, вимагають багато обслуговування, проблематичні з точки зору закупівлі запасних частин, постійно зростають витрати на паливо та утворюють вихлопні гази. Це, у свою чергу, є проблемою для машиністів та пасажирів.
… Всього в «Європа-парку» 65 атракціонів – із забезпеченістю 99,7%. Цього можна досягти лише за наявності сильних партнерів і наявності великої кількості запчастин. Компанія SEW-EURODRIVE вже кілька разів допомагала нам у вихідні.
Цитата доктора Ханса Краттенмахера, керуючого директора Mechatronic Innovation SEW-EURODRIVE
Проект з великим потенціалом для обох партнерів
У випадку з панорамним потягом основна увага приділяється поєднанню різних нових розробок і існуючих продуктів в одній системі. Тому співпраця з Європа-Парк є референтним проектом із великим потенціалом для нас у всьому світі.
Цитата Бертвіна Лея, технічного офісу Карлсруе, представника служби підтримки клієнтів SEW-EURODRIVE
Нові відкриття
Кілька відділів SEW-EURODRIVE разом працювали над екологічною конверсією поїзда. Багато з необхідних частин були розроблені абсолютно нові спеціально для проекту. Нові результати, отримані в процесі, будуть включені в поточні інноваційні продукти.
Цитата Домініка Глассера, (технічний спеціаліст Мангейма), керівника проекту
«Заправка» 700 кіловат-секундами протягом однієї хвилини
Наша команда (справа наліво): Домінік Глассер, Андреас Хегер, Бертвін Лей Наша команда (справа наліво): Домінік Глассер, Андреас Хегер, Бертвін Лей Поки пасажири здійснюють посадку або висадку на станції, за 60 секунд «заповнюється» близько 700 кіловат-секунд. Кількість енергії, поглиненої двошаровими конденсаторами акумуляторів MOVI-DPS® під час зупинки на станції, цілком достатньо до підзарядки на наступній станції.
Враження від проекту
Застосовані продукти ті рішення
Проект в деталях
Один із найстаріших атракціонів переходить на електромобіль
Панорамний поїзд з безконтактним живленням Панорамний поїзд з безконтактним живленням «Вік і розмір: хв. 0 років, хв. 0 см”
“Досвід: Рівень 1: Затишно, розслаблено”
Це справжня інформація, яку ви можете прочитати на веб-сайті Європа-Парк про те, що, ймовірно, є одним із найбільш використовуваних атракціонів.
Панорамний потяг — це один з перших атракціонів, до якого відвідувачі потрапляють незабаром після входу через Німецьку алею. Якщо ви хочете поринути у світ розваг і насолодитися краєвидом різноманітних тематичних пейзажів, м’яко курсуючи зі швидкістю 10 км/год, ви можете почати день зі своїм набором і катанням на одному з цих поїздів. Повне коло навколо залізничної колії через парк займає приблизно 15 хвилин. Але ви також можете дістатися до Англії, Іспанії та росії з інтервалом приблизно у 5 хвилин і зробити там зупинку. Кожен із п’яти поїздів наразі пропонує 86 місць. Це означає, що до 1750 пасажирів можуть відправитися в тур щогодини.
Понад 40 років ледачий потяг бігав великими приміщеннями, димлячи та пихкаючи дизелем чи бензином у баку. Зараз перші два локомотиви вже переведені на технологію електроприводу та стабільне джерело живлення. Вихлопні гази та відповідні неприємні запахи, які викликають двигуни внутрішнього згоряння, тепер у цих поїздах залишилися в минулому. Залишається аутентична атмосфера ледачого поїзда з парою, що виробляється виключно з води. Чуттєвий досвід, без якого навряд чи жоден пасажир захоче обійтися.
Використання викопного палива більше не відповідає вимогам сталого розвитку
Жоден відвідувач не може не помітити величезні сонячні батареї, встановлені на критій пішохідній доріжці довжиною приблизно 300 метрів, що тягнеться від автостоянки до входу в парк. Над цим, поки пасажири катаються на американських гірках Silver Star і кричать від захоплення, екрани вздовж доріжки надають інформацію про екологічне управління енергією парку розваг. Дах навісу для автомобіля на автостоянці водного світу Rulantica також сприяє відновлюваному електроживленню від 3000 сонячних модулів.
Відновлення енергії поруч із чарівним лісом Гензель і Гретель – це що завгодно, але не казка. Там електроенергія надходить від руслової гідроелектростанції. Власні теплоелектростанції парку постачають енергію не лише у вигляді електроенергії, а й тепла.
Це робить Європа-Парк більш-менш самодостатнім з точки зору відновлення енергії. Отже, має сенс використовувати енергію також для роботи історичних Панорамних поїздів.
Електрична робота за допомогою батарей не є варіантом
На момент заснування парку ледачий потяг ще називався Western Train. Це пояснюється тим, що відповідні тягові двигуни були створені американською компанією за зразком мініатюрної версії парового локомотива з перших днів існування США. Хоча цей оригінальний виробник тепер також пропонує електрифіковані поїзди, вони працюють на електродвигунах, поєднаних з літій-іонними акумуляторами. Ця технологія змушує заряджати акумулятори через провідні шини.
Однак про провідні залізниці чи повітряні лінії не може бути й мови для парку розваг із його численними переїздами, які часто відвідують потоки відвідувачів. Крім того, ця технологія була б занадто дорогою не тільки для придбання, але й для експлуатації та обслуговування.
Тож було добре, що Європа-Парк підтримує тісні зв’язки з Технологічним інститутом Карлсруе (KIT) і регулярно призначає магістерські роботи. У цьому випадку також магістерська робота заклала фундамент для комплексного проекту, який згодом міг бути реалізований лише в тісній співпраці між власниками парку та відповідним фахівцем з приводу. Вибір був зроблений на SEW-EURODRIVE, з якою Європа-Парк вже має позитивний досвід роботи з обслуговування та ремонту протягом кількох років.
Наприклад, швидке обслуговування SEW-EURODRIVE також доступне у вихідні дні, якщо це необхідно. Для наших колег із обслуговування немає різниці, чи буде обслуговуватися наш власний привод чи несправний мотор-редуктор стороннього виробника.
Технологія децентралізованої зарядки та система зберігання енергії
Стаціонарні польові плити MOVITRANS® spot TFS, вбудовані в бетон Стаціонарні польові плити MOVITRANS® spot TFS, вбудовані в бетон Чотири стаціонарні польові плити MOVITRANS® spot TFS були забетоновані в підлогу на кожній станції між рейками. Накопичувачі енергії MOVI-DPS® локомотива заряджаються індуктивно, тобто безконтактно, від них протягом дуже короткого часу, коли локомотив зупиняється на станції. Процес зарядки займає не більше однієї хвилини. Цей час і так потрібен пасажирам, щоб сісти та вийти з поїзда.
Модулі зберігання енергії MOVI-DPS® на локомотиві Модулі зберігання енергії MOVI-DPS® на локомотиві Обсягу енергії, що поглинається за одну зупинку в двошарових конденсаторах необслуговуваних накопичувачів енергії MOVI-DPS®, легко вистачить до підзарядки на наступній станції та далі. Окрім забезпечення енергією для руху локомотива, система накопичення енергії також постачає всі інші електричні компоненти поїзда. Серед іншого це стосується штучно створених світлових, звукових і парових ефектів.
Безпека є головним приорітетом
Блоки живлення MOVITRANS® TES у захисній шафі Блоки живлення MOVITRANS® TES у захисній шафі TÜV Süd висуває суворі вимоги щодо безпечного відключення, щойно на польових пластинах не з’являється потяг для зарядки. Для безпечного двоканального відключення системи використовується контролер безпеки UCS10B. За потреби він вимикає блоки живлення MOVITRANS® spot TES.
У випадку з поїздами Panorama Trains децентралізована технологія та встановлення у шафах управління не є протиріччям, оскільки непомітні шафи, розташовані поблизу колій, виконують не лише візуальну функцію, але й захищають електричні компоненти від несанкціонованого доступу.
Технологія приводу з високою енергоефективністю
Блок приводу MGFTT4-DSM позаду машиніста локомотива Блок приводу MGFTT4-DSM позаду машиніста локомотива Чотири енергоефективних приводи MOVIGEAR® типу MGFTT4-DSM, один з яких уважні спостерігачі можуть побачити спереду та позаду машиніста локомотива.
Вони ідеально підходять для цього застосування завдяки високому класу захисту в поєднанні з поверхневим покриттям HP 200. Вони керуються через двоосьові модулі аплікаційного перетворювача MOVIDRIVE®modular без енкодера.