Системи обробки багажу в таких аеропортах, як Лос-Анджелес, працюють майже 24 години на добу, але вони не безперервні. Знову і знову їх зупиняють, а потім доводиться починати знову. Іноді буває багато багажу, і тому через багажну карусель потрібно перевозити більшу вагу, іноді меншу. Великий виклик для приводної техніки.
Для того, щоб мати змогу впоратися з необхідними високими моментами відриву, асинхронні двигуни, які раніше використовувалися, були повністю завищеними та неефективними для поточної роботи та значно нижчим номінальним моментом після запуску. Через тепло, що виникає в результаті цього, оператори не могли уникнути дорогого зовнішнього охолодження приводної техніки. Цей захід у свою чергу збільшив рівень шуму. Дилема для працівників аеропорту в Лос-Анджелесі та зростання витрат для American Airlines.
Однак з тих пір, як компанія SEW-EURODRIVE завоювала ринок своєю технологією мехатронного приводу, такі важкі умови можна справляти дуже легко та ефективно. Крім того, у 2013 році наша дочірня компанія в Лаймані, штат Південна Кароліна, співпрацює з CAGE Inc., однією з провідних американських консалтингових фірм із систем обробки багажу, що базується в Ірвінгу, штат Техас.