American Airlines, Міжнародний аеропорт Лос-Анджелеса – 40% економії енергії під час обробки багажу

  • Багаторівнева система обробки багажу

прибл. 450 одиниць MOVIGEAR® і DRC.. у терміналі 4 показують шлях вперед у системі обробки багажу.

Висока енергоефективність, швидке встановлення, тонкий монтаж, проста експлуатація, низький рівень шуму, низьке тепловиділення та висока надійність: оператори та працівники служби обробки багажу в терміналі 4 аеропорту Лос-Анджелеса однаково задоволені всіма цими позитивними властивостями нашої приводної технології.

Короткий огляд проекту

American Airlines logo
  • Кінцевий замовник: American Airlines, Форт-Ворт, Техас, США
  • OEM: Daifuku Webb, Нові, Мічиган, США
  • Консалтинг: CAGE Inc., Ірвінг, Техас, США
  • Місцезнаходження: Міжнародний аеропорт Лос-Анджелеса (LAX)
  • Індустрія: Обробка багажу в аеропорту
  • Застосування: Системи обробки багажу та перевірки безпеки багажу

Додаткова інформація про American Airlines:

  • Одна з найбільших авіакомпаній світу
  • Спочатку це був закритий союз американських регіональних авіаліній, заснований у 1930 році
  • Штаб-квартира компанії: Форт-Ворт, Техас, США
  • Єдиний користувач терміналу 4 у Лос-Інтернешнл-Анджелесі (LAX)
  • Напрямки в німецькомовному регіоні: Франкфурт-на-Майні, Мюнхен і Цюріх
  • Флот складається з 948 літаків (станом на вересень 2018 року)
  • Співробітники в усьому світі: 126 600 (2017)


Додаткова інформація про міжнародний аеропорт Лос-Анджелеса:

  • Трилітерний код міжнародного аеропорту: LAX ("LA" для Лос-Анджелеса плюс третя літера "X")
  • Найбільший міжнародний комерційний аеропорт у великому районі Лос-Анджелеса
  • Другий за величиною аеропорт у США
  • Четвертий за величиною аеропорт у світі
  • 84,6 мільйона пасажирів у 2017 році
  • 9 терміналів
  • Термінал 4 – побудований у 1961 році, повністю модернізований у 2001 році, 14 виходів, єдиний користувач American Airlines


Додаткова інформація про Cage Inc.:

  • Заснована в 1997 році
  • Штаб-квартира компанії в Ірвінгу, Техас, США
  • Консалтингова та керуюча компанія для авіаційної галузі
  • Спеціалізація: планування, планування проекту, будівництво, закупівля, встановлення та технічне обслуговування
    • комплексних систем автоматичної обробки багажу
    • систем перевірки безпеки багажу
    • парку літаків і планування таксі
    • опорних систем воріт
    • пасажирських посадкових трапів
    • систем питної води для літаків
Electricity meter display
Підвищення ефективності та зменшення викидів CO2

Проект охоплює п’ять машин реєстрації багажу з електронною перевіркою безпеки (CBIS – система перевірки зареєстрованого багажу) і всю зону додаткового огляду будь-якого багажу, що вимагає подальшого дослідження (CBRA – зона перевірки зареєстрованого багажу):

  • Заміна попередньої технології асинхронного приводу, яка була завищеною через необхідні високі пускові моменти (моменти відриву).
  • Виконання суворих енергетичних стандартів "California Title 24 energy standards" і відповідне зниження споживання енергії
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Зниження рівня шуму для захисту працівників
  • Зменшення розсіюваного тепла
  • Забезпечення гнучкості для майбутніх розширень
4 red mechatronic systems against a light-gray concrete backdrop
Приводи MOVIGEAR® та електродвигуни DRC.

Повне оновлення технології приводу з прибл. 450 мехатронних приводів MOVIGEAR ® і DRC..:

  • Клас ефективності IE4, досягнутий за допомогою двигунів з постійними магнітами (PMM)
  • DBC – прямий бінарний зв’язок
  • Висока здатність до перевантажень – крутний момент відриву може перевищувати 300% від номінального крутного моменту протягом 5 секунд
  • Компактна та ергономічна конструкція в одному корпусі: DRC.. поєднує двигун та електроніку, у MOVIGEAR ® редуктор інтегрований на додаток до двигуна та електроніки
  • Повністю закрита гладка конструкція приводу
  • Двигуни без вентиляторів, тому тиха робота та відсутність турбулентності повітря, бруду та частинок
Baggage conveyor system with belt conveyors and yellow steel construction with mechatronic drives to the side
Завдяки MOVIGEAR® витрати на енергію знижуються до 40%.
  • Високонадійна технологія приводу
  • Полегшене планування заводу та спрощене будівництво заводу
  • Енерговитрати зменшені до 40 відсотків завдяки зменшеному енергоспоживанню, меншій кількості відпрацьованого тепла та усуненню додаткового охолодження
  • Швидке та економічно ефективне встановлення завдяки децентралізованій технології
  • Покращено умови праці персоналу Терміналу 4
    • завдяки низькому рівню шуму
    • внаслідок низької тепловіддачі
  • Зниження витрат на зберігання запасних частин за рахунок скорочення варіантів і компонентів
  • Швидка амортизація нової технології приводу протягом одного року завдяки меншим витратам на електроенергію та експлуатацію

Цитата Майкла Стюарта, менеджера з промисловості BHS, SEW‑EURODRIVE Inc., Лайман, Южная Кароліна (США)

Американська промисловість BHS визнала, що її майбутнє за технологією двигунів з постійними магнітами MOVIGEAR®.

Відкрити

Проект в деталях

Огляд: купа пристроїв, що поглинають електроенергію, заважають роботі.

Системи обробки багажу в таких аеропортах, як Лос-Анджелес, працюють майже 24 години на добу, але вони не безперервні. Знову і знову їх зупиняють, а потім доводиться починати знову. Іноді буває багато багажу, і тому через багажну карусель потрібно перевозити більшу вагу, іноді меншу. Великий виклик для приводної техніки.

Для того, щоб мати змогу впоратися з необхідними високими моментами відриву, асинхронні двигуни, які раніше використовувалися, були повністю завищеними та неефективними для поточної роботи та значно нижчим номінальним моментом після запуску. Через тепло, що виникає в результаті цього, оператори не могли уникнути дорогого зовнішнього охолодження приводної техніки. Цей захід у свою чергу збільшив рівень шуму. Дилема для працівників аеропорту в Лос-Анджелесі та зростання витрат для American Airlines.

Однак з тих пір, як компанія SEW-EURODRIVE завоювала ринок своєю технологією мехатронного приводу, такі важкі умови можна справляти дуже легко та ефективно. Крім того, у 2013 році наша дочірня компанія в Лаймані, штат Південна Кароліна, співпрацює з CAGE Inc., однією з провідних американських консалтингових фірм із систем обробки багажу, що базується в Ірвінгу, штат Техас.

Реалізація: повне оновлення

Baggage conveyor system with belt conveyors and yellow steel construction with mechatronic drives
Покращена обробка багажу в міжнародному аеропорту Лос-Анджелеса

У Терміналі 4 Міжнародного аеропорту Лос-Анджелеса American Airlines повністю модернізувала п’ять машин CTX-9800 у «Системі перевірки зареєстрованого багажу» (CBIS) і для всієї зони перевірки зареєстрованого багажу (CBRA). У зоні «CBIS» зареєстрований багаж проходить електронний контроль безпеки, тоді як у «CBRA» предмети багажу, раніше класифіковані як помітні, піддаються додатковій перевірці перед митним очищенням і транспортуванням до системи сортування для вихідного багажу.

Проблеми для проекту модернізації в Лос-Анджелесі були серйозними: асинхронні двигуни, які використовувалися досі, повинні були бути замінені високоефективними двигунами з постійними магнітами. Попередня технологія приводів була технічно далекою від високої продуктивності та високої перевантажувальної здатності нашого сімейства продуктів MOVIGEAR ®. Спеціально оптимізовані алгоритми визначення розмірів були розроблені в тісній співпраці з SEW-EURODRIVE, щоб мати можливість використовувати цю нову технологію найкращим чином.

Майже 450 із цих сучасних децентралізованих мехатронних систем зараз виконують свою роботу надзвичайно надійно та з максимальною ефективністю в модернізованих системах. Електронні двигуни DRC.. поєднують двигун з постійними магнітами IE4 і потужну електроніку. Система приводу MOVIGEAR ® також має компактну технологію плоского редуктора в загальному корпусі.

Результат: високоефективний, тихий, приємна температура, перспективний

Приблизно 450 децентралізованих мехатронних систем MOVIGEAR ® з електродвигунами DRC.. від SEW‑EURODRIVE є основою цієї перспективної інвестиції в модернізацію терміналу 4 Міжнародного аеропорту Лос-Анджелеса (LAX). Основна перевага: високоефективне сімейство продуктів MOVIGEAR ® може зменшити споживання енергії до 40%. Крім того, нові приводи можуть похвалитися дуже високим крутним моментом відриву, що перевищує 300% від номінального крутного моменту. Швидкий процес встановлення, спрощене обслуговування та менша потреба в запасних частинах також зменшують експлуатаційні витрати з окупністю інвестицій протягом одного року.

Співробітники, які працюють із системою, особливо цінують різке зниження рівня шуму і тепла, що виділяється порівняно з попереднім обладнанням.

Оператори міжнародного аеропорту Лос-Анджелеса були вражені унікальними характеристиками наших мехатронних систем. Наша інноваційна технологія приводу також вразила одну з найбільших у світі авіакомпаній American Airlines, яка тепер має намір використовувати MOVIGEAR ® для модернізації автоматизованих систем обробки багажу в Сполучених Штатах у майбутньому. У тому ж Терміналі 4 Лос-Анджелеса вже ведуться роботи з будівництва нової конвеєрної системи для обробки багажу в місцях прибуття.

Останнє відвідування