/DUE опційний діагностичний блок

Діагностичні блоки є ідеальним доповненням до наших двигунів. Вони допомагають контролювати функціонування під час роботи, проводити діагностику та оптимізувати інтервали технічного обслуговування. З цієї причини вони повинні бути включені в кожну концепцію моніторингу стану. Завдяки новому діагностичному блоку /DUE для контролю функціонування та зносу гальм ваш контроль стану буде ще більш гнучким та ефективним.

Функціонування та знос завжди під контролем

/DUE опційний діагностичний блок
/DUE опційний діагностичний блок
/DUE опційний діагностичний блок

Опція діагностичного блоку SEW‑EURODRIVE /DUE для гальм BE1 – BE122, які були випробувані мільйони разів, а також нових подвійних гальм BF11 – BF 30, виконує дві задачі лише з однією системою вимірювання: моніторинг функції гальма та визначення зносу гальмівної накладки. Він виконує обидва завдання шляхом постійного контролю робочого повітряного зазору гальма. Таким чином, ви також можете планувати індивідуальні інтервали технічного обслуговування своєї гальмівної системи на основі зносу. На практиці це означає: Ви завжди контролюєте функцію та знос гальма.

Датчик повністю інтегрований в гальмо, а електроніка оцінки захищена в клемних коробках. В результаті ви можете легко використовувати опцію діагностичного блоку /DUE навіть у складних умовах навколишнього середовища до IP66.

У стандартній комплектації він також має по одному цифровому вихідному сигналу для функції гальма та зносу гальмівних накладок, а також аналоговий сигнал струму, який відповідає розміру робочого повітряного зазору.

Вимірювальна система працює безконтактно за принципом вихрових струмів; через датчики протікає змінний струм високої частоти. Електромагнітне поле індукує вихрові струми в напірній пластині, які змінюють опір змінного струму датчика. Блок оцінки перетворює цю зміну імпедансу в електричний сигнал (4 – 20 мА), який пропорційний робочому повітряному зазору гальма.

Функція гальма контролюється за допомогою цифрових сигналів (НВ контакти), а цифрові виходи (НЗ контакти) використовуються для індикації досягнення межі зносу. Вихідний рівень струму також дозволяє безперервно контролювати знос гальм.

На додаток до виходів, світлодіоди на блоці оцінки також вказують на функцію та знос кожного часткового гальма.

Зв'яжіться з нами.

  • Наші експерти знають Вашу галузь виробництва та Ваші вимоги
  • Завдяки нашій глобальній мережі ми завжди опиняємось у потрібному місці у потрібний час
  • Ми маємо достатньо знань та інструментів для надання оптимальної підтримки та консультацій

Ваші переваги

  • Надійний моніторинг

    Функціі гальмування та зносу лише за допомогою однієї системи вимірювання.
  • Індивідуальне планування

    Інтервалів технічного обслуговування на основі зносу, оскільки діагностичний блок /DUE постійно визначає робочий повітряний зазор гальма.
  • Всього одна покупка

    Тому що сама вимірювальна система працює безконтактно і без зносу.

Особливості

  • Два цифрових вихідних сигнала (24 В постійного струму):
    • 1 цифровий вихід з функцією НВ контакту як контроль функції для гальма: визначення правильної функції гальма (гальмо відпущено/задіяно)
    • 1 цифровий вихід з функцією НЗ-контакту для контролю зносу гальма:
      Визначення максимальної межі зносу гальма (робочий повітряний зазор в порядку/занадто великий)
  • Сигнал струму, пропорційний повітряному зазору (від 4 до макс. 20 мА).
  • Датчик повністю вбудований в корпус котушки
  • Світлодіоди в блоку оцінки показують стан цифрових виходів
  • Блок оцінки (електроніка) завжди встановлюється в клемній коробці і має ступінь захисту IP двигуна
  • Датчики зі ступенем захисту IP66, тому накопичувач може бути запропонований із загальним ступенем захисту IP66
  • Визначення зносу гальмівних накладок і гальмівної функції безконтактно і без зношування
  • Опція діагностичного блоку /DUE поставляється повністю зібраною і відкаліброваною у гальмівному двигуні
  • DIP-перемикач для налаштування розміру датчика та максимально дозволеної межі зносу для оптимального налаштування для застосування у поєднанні з моніторингом стану
  • Якщо гальмівний диск змінено або повітряний зазор скидається в разі зносу, нове калібрування датчика вихрових струмів не потрібно, оскільки середовище встановлення датчика не змінюється
  • Варіанти підключення:
    • Безпосередньо через "cage clamp"
    • Підключення через роз'єм M12 (4 або 8 контактів)
  • Діагностичний блок можна модернізувати
  • Блок оцінки доступний у двох версіях:
    • DUE-1K: Одноканальна версія для гальм BE..
    • DUE-2K: Двоканальна версія для гальм BF..
  • Двоканальна версія має цифровий вихід для функції гальмування та зносу гальмівних накладок для кожного часткового гальма, а також аналоговий сигнал струму.

Технічні дані

У наступних таблицях наведено технічні дані діагностичних блоків для встановлення в обмотку двигуна та датчиків, які встановлюються у корпус котушки.

Закрити таблицю
Параметр DUE-1K-00
для гальмів BE..
DUE-2K-00
для гальмів BF..
Сигнальні виходи (2 канали) Гальмо BE..

Out1: 4 – 20 мА
FCT1: DC 24 V (150 мА)
WEAR1: DC 24 V (150 мА)
Часткове гальмо 1 для гальм BF..
Out1: 4 – 20 мА
FCT1: DC 24 V (150 мА)
WEAR1: DC 24 V (150 мА)

Часткове гальмо 2 для гальм BF..
Out2: 4 – 20 mA
FCT2: DC 24 V (150 mA)
WEAR2: DC 24 V (150 mA)
Споживання струму Max. мА 190 360
  Min. мА 40 80
Напруга живлення DC 24 В (± 15%)
Електромагнітна сумісність DIN EN 61800‑3
Діапазон робочих температур для блоку оцінки -40 to +105 °C
Вологість повітря ≤ 90% відносна вологість
Ступінь захисту IP20 (max. IP66 в закритій клемній коробці)
Ми приготували для вас тут стіл.
Закрити таблицю
Датчики DUE-d6-00 DUE-d8-00
Ступінь захисту IP66 IP66
Діапазон робочих температур датчика та кабелю -50 to +150 °C -50 to +150 °C
Ми приготували для вас тут стіл.

Комбінація двигун/гальмо

Блок діагностики /DUE доступний з перевіреними двигунами типу DR.., а також двигунами DR.. з новим подвійним гальмом. На даний момент реалізовані наступні комбінації.

Закрити таблицю
Тип двигуна DRN.. Тип гальма BE..
80MK, 80M,
90S, 90L,
100L, 100LS,
112M,
132S, 132M, 132L


BE1, BE2, BE5, BE11
132M, 132L,
160M, 160L,
180M, 180L

BE20
160M, 160L,
180M, 180L,
200L,
225S, 225M,

BE30, BE32
200L,
225S, 225M,
250M, 250ME,
280S, 280M,

BE60, BE62
250M, 250ME,
280S, 280M,
315S, 315M, 315ME, 315L, 315H

BE120, BE122
Ми приготували для вас тут стіл.

Сфери застосування

  • Застосування, які вимагають механічного безпечного гальма
  • Логістичні конвеєрні стрічки всіх розмірів
  • Підйомні аплікації
  • Програми, в яких необхідно запобігти незапланованим простоям машини
  • Області застосування, в яких впроваджуються індивідуально сплановані інтервали технічного обслуговування на основі зносу
  • Програми з підвищеними вимогами до експлуатаційної надійності
  • Може використовуватися по всьому світу в усіх галузях промисловості

Останнє відвідування