Незалежно від того, вбудовані енкодери чи зовнішні – з нашими системами ваші двигуни точно реагуватимуть на команди приводної електроніки. Контроль швидкості та позиціонування – не єдині причини, чому ви повинні використовувати наші енкодери.
Легко реалізуйте завдання з позиціонуванням

Оптимальна взаємодія між окремими компонентами системи особливо важлива в програмах із завданнями позиціонування. Двигуни повинні точно реагувати на команди приводної електроніки. Ми можемо надати вам необхідні системи енкодерів.
Ці системи визначають фактичне положення і передають інформацію про швидкість приводній електроніці. Якщо ви використовуєте енкодери з абсолютним значенням положення, це заощадить ваш час під час ініціалізації.
Наш великий вибір енкодерів дозволяє вам керувати та розташовувати вашу установку відповідно до ваших вимог:
- Інкрементальні енкодери зі звичайними рівнями сигналу TTL (Транзисторно-транзисторна логіка) і HTL (Високопорогова логіка)
- Інкрементні поворотні енкодери з доріжками sin/cos
- Абсолютні енкодери з доріжками RS485 і sin/cos
- Абсолютні енкодери з SSI (синхронний послідовний інтерфейс), однооборотні та багатооборотні енкодери
- Вбудовані енкодери
Зв'яжіться з нами.
- Наші експерти знають Вашу галузь виробництва та Ваші вимоги
- Завдяки нашій глобальній мережі ми завжди опиняємось у потрібному місці у потрібний час
- Ми маємо достатньо знань та інструментів для надання оптимальної підтримки та консультацій
Ваші переваги
-
Немає додаткової довжини двигуна
оскільки вбудовані енкодери розміщені між торцевим щитом і вентилятором, щоб енкодер мав компактний профіль при прикріпленні до двигуна. -
Виняткова універсальність
завдяки стандартизованим сигналам для інкрементальних енкодерів, а також однооборотних і багатооборотних енкодерів. -
Надзвичайно легкий запуск
тому що енкодери з «інтегрованою табличкою» роблять запуск наших частотних перетворювачів дуже швидким.
Зовнішні енкодери
Особливості
Конструкції енкодерів у двигунах серії DR.. були розроблені, щоб задовольнити вимоги з повністю інтегрованою та максимально компактною структурною конструкцією.
Для розміру двигуна | Конструкційне оформлення |
---|---|
DR..71 – 132 | Монтується за допомогою розрізних валів |
DR..160 – 280 | Монтується за допомогою цільних валів |
DR..315 | Монтується за допомогою порожнистого валу |
DR..71 – 280 | Монтується за допомогою муфти та цільного валу |
Інкрементні енкодери, тип ES7., EG7., EH7, EV7.
Інкрементні енкодери підходять для регулювання швидкості та позиціонування. Вони мають дві сигнальні доріжки і доріжку з нульовим імпульсом із негативним сигналом. Інкрементні енкодери розроблені як енкодери з розрізним валом (ES7.), датчики з цільним валом і різьбленням (EG7.), енкодери з порожнистим валом (EH7.) або енкодери з суцільним валом із муфтою (EV7.). Вихідний сигнал: TTL, HTL або sin/cos.
Абсолютні енкодери, тип A..Y / A..H / A..W
Абсолютні енкодери A..Y, A..H і A..W є комбінованими. Вони містять багатооборотний абсолютний енкодер і синусний енкодер високої роздільної здатності. Ви можете вибрати між SSI або асинхронно-послідовним інтерфейсом для передачі даних отримання абсолютного значення. Крім того, абсолютні енкодери A..H і AS7W оснащені електронною табличкою двигунів.
Варіанти підключення
Енкодери типів /ES7, /EG7, /EV7, /AS7, /AG7 і /AV7 можуть поставлятися в трьох варіантах підключення:
- Зі з'єднувальною кришкою
- Зі з'єднувальною кришкою, довжина кабелю 0,3 м і роз'єм M23
- Без з'єднувальної кришки
Ми рекомендуємо використовувати вже готові кабелі. Наші готові кабелі дозволяють використовувати енкодери без кришки для підключення, оскільки ця кришка вже є частиною кабелю.
Технічні дані
Огляд інкрементних енкодерів
Електричний інтерфейс sin/cos з 1 ВSS
Позначення | Відповідний розмір двигуна | Тип енкодера | Вид монтажу | Періоди/ роздільна здатність |
Напруга живлення В |
---|---|---|---|---|---|
ES7S | 71 – 132 | Вбудований енкодер | з центруючим валом | 1 024 | DC 7 – 30 |
EG7S | 160 – 280 | ||||
EH7S | 315 | Порожнистий вал | DC 10 – 30 | ||
EV7S | 71 – 280 | Муфта | DC 7 – 30 |
Електричний інтерфейс HTL (push-pull)
Позначення | Відповідний розмір двигуна | Тип енкодера | Вид монтажу | Періоди/ роздільна здатність |
Напруга живлення В |
---|---|---|---|---|---|
ES7C | 71 – 132 | Вбудований енкодер | з центруючим валом | 1 024 | DC 4.75 – 30 |
EG7C | 160 – 280 | ||||
EH7C | 315 | Порожнистий вал | DC 10 – 30 | ||
EV7C | 71 – 280 | Муфта | DC 4.75 – 30 |
Електричний інтерфейс TTL (RS422)
Позначення | Відповідний розмір двигуна | Тип енкодера | Вид монтажу | Періоди/ роздільна здатність |
Напруга живлення В |
---|---|---|---|---|---|
ES7R | 71 – 132 | Вбудований енкодер | з центруючим валом | 1 024 | DC 7 – 30 |
EG7R | 160 – 280 | ||||
ES7C1) | 71 – 132 | DC 4.75 – 5.25 | |||
EG7C1) | 160 – 280 | ||||
EH7R | 315 | Порожнистий вал | DC 10 – 30 | ||
EH7T | 315 | DC 5 | |||
EV7R | 71 – 280 | Муфта | DC 7 – 30 |
Огляд абсолютних енкодерів
Електричний інтерфейс RS485 (багатооборотний) + sin/cos з 1 ВSS]
Позначення | Відповідний розмір двигуна | Тип енкодера | Вид монтажу | Періоди/ роздільна здатність |
Напруга живлення В |
---|---|---|---|---|---|
AS7W | 71 – 132 | Абсолютний енкодер (багатооборотний) | з центруючим валом | 2048 | DC 7 – 30 |
AG7W | 160 – 280 | ||||
AV7W | 71 – 280 | Муфта |
Електричний інтерфейс SSI (багатооборотний) + sin/cos з 1 ВSS
Позначення | Відповідний розмір двигуна | Тип енкодера | Вид монтажу | Періоди/ роздільна здатність |
Напруга живлення В |
---|---|---|---|---|---|
AS7Y | 71 – 132 | Абсолютний енкодер SSI (багатооборотний) | з центруючим валом | 2048 | DC 7 – 30 |
AG7Y | 160 – 280 | ||||
AV7Y | 71 – 280 | Муфта |
Електричний інтерфейс SSI (багатооборотний) + TTL (RS422)
Позначення | Відповідний розмір двигуна | Тип енкодера | Вид монтажу | Періоди/ роздільна здатність |
Напруга живлення В |
---|---|---|---|---|---|
AH7Y | 315 | Абсолютний енкодер SSI (багатооборотний) | Порожнистий вал | 2048 | DC 9 – 30 |
Функціональна безпека
Датчики з рівнем безпеки FS до PL d відповідно до EN ISO 13849-1
Типи енкодерів:
- AS7W / AG7W
- AS7Y / AG7Y
- ES7S / EG7S
Вбудовані енкодери
Особливості

Вбудовані енкодери для двигунів серії DR.. є єдиними в своєму роді: замість додаткового енкодера на кожусі вентилятора на стороні B між торцевим щитком і вентилятором можна розмістити енкодер. Це означає, що встановлення енкодера не додає додаткової довжини двигуну.
Наприклад, якщо ви використовуєте стандартний перетворювач MOVITRAC® з прикладним модулем «Просте позиціонування», ви можете успішно реалізувати програми, які раніше вимагали перемикання швидкої/повільної швидкості з постійним задіянням пускового пристрія.
Технічні дані
Вбудовані енкодери | EI7C, EI76, EI72, EI71 |
---|---|
Тип сигналу | HTL (push-pull) |
Напруга живлення | DC 9 – 30В |
Періоди на оберт A; B | EI7C: 24 |
EI76: 6 | |
EI72: 2 | |
EI71: 1 | |
DR.. розміри двигуна | 71 – 132 |
Підключення | Клемна колодка в клемній коробці 8-контактний штекерний роз'єм M12 4-контактний штекерний роз'єм M12 |
Функціональна безпека
Типи енкодерів EI7C FS пропонують такі функції безпеки:
Тип двигуна | Тип енкодера | Категорія безпеки | Функція безпеки |
---|---|---|---|
DR..71 – DR..132 | EI7C FS | SIL2 відповідно до EN 61800-5-2 До PL d відповідно до EN ISO 13849-1 | SLS, SDI, SS1, SS2 |