Системи енкодерів

Незалежно від того, вбудовані енкодери чи зовнішні – з нашими системами ваші двигуни точно реагуватимуть на команди приводної електроніки. Контроль швидкості та позиціонування – не єдині причини, чому ви повинні використовувати наші енкодери.

Легко реалізуйте завдання з позиціонуванням

Системи енкодерів
Різні типи енкодерів для вашого застосування
Різні типи енкодерів для вашого застосування

Оптимальна взаємодія між окремими компонентами системи особливо важлива в програмах із завданнями позиціонування. Двигуни повинні точно реагувати на команди приводної електроніки. Ми можемо надати вам необхідні системи енкодерів.

Ці системи визначають фактичне положення і передають інформацію про швидкість приводній електроніці. Якщо ви використовуєте енкодери з абсолютним значенням положення, це заощадить ваш час під час ініціалізації.

Наш великий вибір енкодерів дозволяє вам керувати та розташовувати вашу установку відповідно до ваших вимог:

  • Інкрементальні енкодери зі звичайними рівнями сигналу TTL (Транзисторно-транзисторна логіка) і HTL (Високопорогова логіка)
  • Інкрементні поворотні енкодери з доріжками sin/cos
  • Абсолютні енкодери з доріжками RS485 і sin/cos
  • Абсолютні енкодери з SSI (синхронний послідовний інтерфейс), однооборотні та багатооборотні енкодери
  • Вбудовані енкодери

Зв'яжіться з нами.

  • Наші експерти знають Вашу галузь виробництва та Ваші вимоги
  • Завдяки нашій глобальній мережі ми завжди опиняємось у потрібному місці у потрібний час
  • Ми маємо достатньо знань та інструментів для надання оптимальної підтримки та консультацій

Ваші переваги

  • Немає додаткової довжини двигуна

    оскільки вбудовані енкодери розміщені між торцевим щитом і вентилятором, щоб енкодер мав компактний профіль при прикріпленні до двигуна.
  • Виняткова універсальність

    завдяки стандартизованим сигналам для інкрементальних енкодерів, а також однооборотних і багатооборотних енкодерів.
  • Надзвичайно легкий запуск

    тому що енкодери з «інтегрованою табличкою» роблять запуск наших частотних перетворювачів дуже швидким.

Зовнішні енкодери

Особливості

Конструкції енкодерів у двигунах серії DR.. були розроблені, щоб задовольнити вимоги з повністю інтегрованою та максимально компактною структурною конструкцією.

Закрити таблицю
Для розміру двигуна Конструкційне оформлення
DR..71 – 132 Монтується за допомогою розрізних валів
DR..160 – 280 Монтується за допомогою цільних валів
DR..315 Монтується за допомогою порожнистого валу
DR..71 – 280 Монтується за допомогою муфти та цільного валу
Ми приготували для вас тут стіл.

Інкрементні енкодери, тип ES7., EG7., EH7, EV7.

Інкрементні енкодери підходять для регулювання швидкості та позиціонування. Вони мають дві сигнальні доріжки і доріжку з нульовим імпульсом із негативним сигналом. Інкрементні енкодери розроблені як енкодери з розрізним валом (ES7.), датчики з цільним валом і різьбленням (EG7.), енкодери з порожнистим валом (EH7.) або енкодери з суцільним валом із муфтою (EV7.). Вихідний сигнал: TTL, HTL або sin/cos.

Абсолютні енкодери, тип A..Y / A..H / A..W

Абсолютні енкодери A..Y, A..H і A..W є комбінованими. Вони містять багатооборотний абсолютний енкодер і синусний енкодер високої роздільної здатності. Ви можете вибрати між SSI або асинхронно-послідовним інтерфейсом для передачі даних отримання абсолютного значення. Крім того, абсолютні енкодери A..H і AS7W оснащені електронною табличкою двигунів.

Варіанти підключення

Енкодери типів /ES7, /EG7, /EV7, /AS7, /AG7 і /AV7 можуть поставлятися в трьох варіантах підключення:

  • Зі з'єднувальною кришкою
  • Зі з'єднувальною кришкою, довжина кабелю 0,3 м і роз'єм M23
  • Без з'єднувальної кришки

Ми рекомендуємо використовувати вже готові кабелі. Наші готові кабелі дозволяють використовувати енкодери без кришки для підключення, оскільки ця кришка вже є частиною кабелю.


Технічні дані

Огляд інкрементних енкодерів

Електричний інтерфейс sin/cos з 1 ВSS

Закрити таблицю
Позначення Відповідний розмір двигуна Тип енкодера Вид монтажу Періоди/
роздільна здатність
Напруга живлення
В
ES7S 71 – 132 Вбудований енкодер з центруючим валом 1 024 DC 7 – 30
EG7S 160 – 280
EH7S 315 Порожнистий вал DC 10 – 30
EV7S 71 – 280 Муфта DC 7 – 30
Ми приготували для вас тут стіл.

Електричний інтерфейс HTL (push-pull)

Закрити таблицю
Позначення Відповідний розмір двигуна Тип енкодера Вид монтажу Періоди/
роздільна здатність
Напруга живлення
В
ES7C 71 – 132 Вбудований енкодер з центруючим валом 1 024 DC 4.75 – 30
EG7C 160 – 280
EH7C 315 Порожнистий вал DC 10 – 30
EV7C 71 – 280 Муфта DC 4.75 – 30
Ми приготували для вас тут стіл.

Електричний інтерфейс TTL (RS422)

Закрити таблицю
Позначення Відповідний розмір двигуна Тип енкодера Вид монтажу Періоди/
роздільна здатність
Напруга живлення
В
ES7R 71 – 132 Вбудований енкодер з центруючим валом 1 024 DC 7 – 30
EG7R 160 – 280
ES7C1) 71 – 132 DC 4.75 – 5.25
EG7C1) 160 – 280
EH7R 315 Порожнистий вал DC 10 – 30
EH7T 315 DC 5
EV7R 71 – 280 Муфта DC 7 – 30
Ми приготували для вас тут стіл.

Огляд абсолютних енкодерів

Електричний інтерфейс RS485 (багатооборотний) + sin/cos з 1 ВSS]

Закрити таблицю
Позначення Відповідний розмір двигуна Тип енкодера Вид монтажу Періоди/
роздільна здатність
Напруга живлення
В
AS7W 71 – 132 Абсолютний енкодер (багатооборотний) з центруючим валом 2048 DC 7 – 30
AG7W 160 – 280
AV7W 71 – 280 Муфта
Ми приготували для вас тут стіл.

Електричний інтерфейс SSI (багатооборотний) + sin/cos з 1 ВSS

Закрити таблицю
Позначення Відповідний розмір двигуна Тип енкодера Вид монтажу Періоди/
роздільна здатність
Напруга живлення
В
AS7Y 71 – 132 Абсолютний енкодер SSI (багатооборотний) з центруючим валом 2048 DC 7 – 30
AG7Y 160 – 280
AV7Y 71 – 280 Муфта
Ми приготували для вас тут стіл.

Електричний інтерфейс SSI (багатооборотний) + TTL (RS422)

Закрити таблицю
Позначення Відповідний розмір двигуна Тип енкодера Вид монтажу Періоди/
роздільна здатність
Напруга живлення
В
AH7Y 315 Абсолютний енкодер SSI (багатооборотний) Порожнистий вал 2048 DC 9 – 30
Ми приготували для вас тут стіл.

Функціональна безпека

Функціональна безпека: системи енкодерів

Датчики з рівнем безпеки FS до PL d відповідно до EN ISO 13849-1

Типи енкодерів:

  • AS7W / AG7W
  • AS7Y / AG7Y
  • ES7S / EG7S

Вбудовані енкодери

Особливості

Вбудовані енкодери

Вбудовані енкодери для двигунів серії DR.. є єдиними в своєму роді: замість додаткового енкодера на кожусі вентилятора на стороні B між торцевим щитком і вентилятором можна розмістити енкодер. Це означає, що встановлення енкодера не додає додаткової довжини двигуну.

Наприклад, якщо ви використовуєте стандартний перетворювач MOVITRAC® з прикладним модулем «Просте позиціонування», ви можете успішно реалізувати програми, які раніше вимагали перемикання швидкої/повільної швидкості з постійним задіянням пускового пристрія.

Технічні дані

Закрити таблицю
Вбудовані енкодери EI7C, EI76, EI72, EI71
Тип сигналу HTL (push-pull)
Напруга живлення DC 9 – 30В
Періоди на оберт A; B EI7C: 24
EI76: 6
EI72: 2
EI71: 1
DR.. розміри двигуна 71 – 132
Підключення Клемна колодка в клемній коробці
8-контактний штекерний роз'єм M12
4-контактний штекерний роз'єм M12
Ми приготували для вас тут стіл.

Функціональна безпека

Функціональна безпека: системи енкодерів

Типи енкодерів EI7C FS пропонують такі функції безпеки:

Закрити таблицю
Тип двигуна Тип енкодера Категорія безпеки Функція безпеки
DR..71 – DR..132 EI7C FS SIL2 відповідно до EN 61800-5-2 До PL d відповідно до EN ISO 13849-1 SLS, SDI, SS1, SS2
Ми приготували для вас тут стіл.

Останнє відвідування