Асинхронні серводвигуни серії DRL../DR2L.. є сполучною ланкою між класичними асинхронними двигунами змінного струму для роботи від системи живлення/інвертора та високодинамічними синхронними серводвигунами з постійними магнітами, як із моторами, так і без них.
Мають високий номінальний крутний момент і підходять для високих навантажень

Асинхронні серводвигуни DRL../DR2L.. особливо підходять, коли необхідно надійно контролювати високі зовнішні моменти інерції маси по відношенню до валу двигуна. Конструкція та розміри настільки високої якості, що динамічні значення перевантаження допустимі до 350% від номінального крутного моменту і можуть бути досягнуті за короткий час. Перевантажувальна здатність розділена на два динамічні пакети.
Серія DRL../DR2L.. також має необхідний крутний момент. Завдяки чотирьом класам швидкості та sin/cos енкодеру високої роздільної здатності досягається висока швидкісна якість – навіть на низьких швидкостях.
Наш асинхронний серводвигун також дозволяє вам скористатися багатьма додатковими опціями модульної системи двигуна серії DR...
Завдання вирішене лише наполовину, якщо немає редуктора? Тоді скористайтеся нашою модульною концепцією і об’єднайте асинхронні серводвигуни серії DRL../DR2L.. з редуктором, щоб отримати асинхронний сервомотор-редуктор на ваш вибір. Або просто виберіть окремий серворедуктор який відповідає вашим вимогам.
Сконфігуруйте власний продукт
- Детальна інформація про ваш індивідуальний продукт
- Дані та документація CAD для вашої конфігурації
- Прямий запит чи замовлення
Ваші переваги
-
Висока перевантажувальна здатність
оскільки може бути досягнуто навантаження до 3,5 разів від номінального крутного моменту двигуна. -
Безпечний контроль
через більшу інерцію маси, ніж у класичних серводвигунів із збудженням від постійних магнітів. -
Висока швидкісна якість
в одному асинхронному сервомотор-редукторі за допомогою компактного блоку, що містить редуктор і міцний асинхронний серводвигун. -
Висока точність
за рахунок зменшення окружного люфту у поєднанні з високою ефективністю та високою витривалістю зачеплення.
Особливості
- Крутні моменти від 5 Нм до 200 Нм
- Високий номінальний крутний момент для високих динамічних навантажень
- Навантаження у 3-4 рази перевищує номінальний крутний момент двигуна
- Безпечне та точне позиціонування у поєднанні з багатоосьовим сервоінвертором MOVIAXIS® multi-axis або
MOVIDRIVE® application inverter
Технічні дані
Серія DRL..
Типорозмір | Клас швидкості об/хв |
Номінальний момент Нм |
Макс. момент у Dynamic package 1 Нм |
Макс. момент у Dynamic package 2 Нм |
Момент інерції кгсм² |
---|---|---|---|---|---|
71-225 | 1200 | 2.7 – 290 | 5 – 770 | 8.5 – 1100 | 4.9 – 4330 |
71-225 | 1700 | 2.7 – 280 | 5 – 770 | 8.5 – 1100 | 4.9 – 4330 |
71-225 | 2100 | 2.6 – 285 | 5 – 770 | 8.5 – 1100 | 4.9 – 4330 |
71-225 | 3000 | 2.5 – 220 | 5 – 770 | 8.5 – 1100 | 4.9 – 4330 |
Серія DR2L..
Типорозмір | Клас швидкості об/хв |
Номінальний момент Нм |
Макс. момент у Dynamic package 1 Нм |
Макс. момент у Dynamic package 2 Нм |
Момент інерції кгсм² |
---|---|---|---|---|---|
71-80 | 1200 | 2.5 – 8 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
71-80 | 1700 | 2.7 – 9.6 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
71-80 | 2100 | 2.7 – 9.6 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
71-80 | 3000 | 2.6 – 9.2 | 5 – 14 | 8.5 – 30 | 5.42 – 24.7 |
Пакети Dynamics
Dynamics package 1 | Dynamics package 2 |
---|---|
Mdyn ~ 200% MN: кріплення до редуктора зі стандартною вал-шестернею | Mdyn ~ 300 – 350% MN: кріплення до редуктора з посиленою вал-шестернею |
Додаткові можливості
AC двигуни серії DRL.. | |
---|---|
Типорозмір | DRL..DR2L..: 71, 80 DRL..: 90, 100, 112, 132, 160, 180, 200, 225 |
Монтажна позиція | S, M, L, MC, LC |
Кількість полюсів | 4 |
Способи монтажу | |
Способи монтажу | /FI, /FF, /FT, /FL, /FG, /FM, /FE, /FY, /FC |
Механічні пристосування | |
Гальма | BE05, BE1, BE2, BE5, BE11, BE20, BE30, BE32, BE60, BE62 |
Ручне розблокування гальма | HF, HR |
Обмежувач зворотнього ходу | /RS |
Датчик температури | |
Термічний захист двигуна | /TF, /TH |
Визначення температури | /KT, /PT |
Енкодер | |
Вбудований енкодер | /EI7C, /EI76, /EI72, /EI71 |
Енкодер DR2L71-132 | EK8., / AK8. |
Енкодер DRL71-132 | /ES7S, /ES7R, /ES7C, /AS7W, /AS7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH.. |
Енкодер DRL160-225 | /EG7S, /EG7R, /EG7C, /AG7W, /AG7Y, /EV7., /AV7., /XV.., /XH.. |
Адаптер енкодера | /ES7A, /EG7A, /XV.A, /XH.A |
Варіанти електричного підключення | |
Варіанти електричного підключення | /IS, /ISU, /AB.., /AC.., /AD.., /AK.., /AM.., /AS.., /KCC, /KC1, /IV |
Вентиляція | |
Захист вентилятора | /C, /LF |
Вентилятор | /AL |
Вентилятор примусового охолодження | /V |
Додаткові опції | |
Моніторинг стану гальм | /DUB |
2-й вал на двигуні | /2W |
Посилена ізоляція обмотки | /RI |
Отвір для зливу конденсату | /DH |
Сфери застосування
- Портальні роботи
- Приводи переміщення у автоматизованих складах
- Обмоткові приводи та фрезерні барабани
- Приводи підйому у автоматичних складах
- Конвеєрні застосування
- Машини для зберігання та пошуку