Гальма та управління гальмами

За запитом ми з радістю доставимо наші двигуни та мотор-редуктори з інтегрованим механічним гальмом, яке доступне як одинарне гальмо, так і подвійне гальмо. Велика кількість доступних розмірів гальм і гальмівних моментів, безумовно, дозволить вам знайти ідеальне гальмо для ваших індивідуальних вимог.

Знайдіть правильне гальмо для себе за допомогою нашої модульної гальмівної системи

Наше механічне гальмо — це електромагнітне дискове гальмо, що працює від постійного струму, яке відпускається електрично та приводиться в дію за допомогою сили пружини. Гальмо спрацьовує при припиненні подачі напруги. Відповідає основним вимогам безпеки.

Гальмо також можна відпустити механічно, якщо воно оснащене ручним механізмом відпускання гальм. Механічне розблокування вмикається ручним важелем, який автоматично скидається, або регульованим установчим гвинтом. Гальмом керує блок управління гальмом, встановлений або в клемній коробці двигуна, або в шафі управління.

Варіативність нашої модульної конструкції гальма означає, що ви можете вибрати до 3 різних розмірів гальма для встановлення на потрібний двигун. Крім того, гальмівний момент також можна змінювати за допомогою різних пакетів пружин. Отримана в результаті безліч гальмівних моментів також гарантує, що рішення відповідає вашим вимогам.

Ви також можете вибрати гальма з класом безпеки, які відповідають стандарту EN ISO 13849-1 з нашої модульної гальмівної системи, яка спеціально розроблена для вимог у сфері функціональної безпеки. Вони покращують безпечну гальмівну систему, уможливлюючи реалізацію функцій безпеки «безпечного приведення в дію гальм» і «безпечного утримання гальм» на основі вашого необхідного рівня продуктивності.

Наша модульна гальмівна система також включає безпечні гальма, які можна використовувати для горизонтальної роботи до PL d і вертикальної роботи до PL c відповідно до EN ISO 13849-1.

Зв'яжіться з нами.

  • Наші експерти знають Вашу галузь виробництва та Ваші вимоги
  • Завдяки нашій глобальній мережі ми завжди опиняємось у потрібному місці у потрібний час
  • Ми маємо достатньо знань та інструментів для надання оптимальної підтримки та консультацій

Ваші переваги

  • Ергономічний дизайн

    Вага і довжина двигуна зменшені завдяки спеціальній конструкції
  • Велика різноманітність опцій

    Дозволяє створювати спеціальні комбінації двигунів і гальм
  • Діагностичний блок контролю роботи та зносу (опція)

    З безконтактним безперервним постачанням інформації щодо функціонування та зносу кожного окремого гальма
  • Функціональна безпека (опціонально)

    З сертифікацією відповідно до EN ISO 13849-1. У сфері техніки для заходів дотримуються вимоги DIN 56950-1.

Гальма для двигунів змінного струму серії DR.

Особливості

Нашу серію двигунів DR.. можна поєднати з ідеальним гальмом BE.., щоб відповідати вашим вимогам щодо гальмівного моменту або гальмівної роботи. Крім того, гальма, встановлені на двигунах розміром більше 90, мають додаткову особливість. Саме гальмо встановлено на фрикційній пластині, яку потрібно лише закріпити на торцевому щитку. Це дозволяє замінити блок на більше або менше гальмо без необхідності відкривати, знімати або змінювати двигун.

Наші гальма також можуть бути відпущені механічно, якщо вони обладнані ручним відпусканням гальм. Для ручного відпускання гальм доступні два варіанти:

  • Для ручного відпускання гальма з функцією автоматичного повторного включення (..HR); ручний важіль входить у комплект поставки.
  • Для замкового ручного розблокування гальма (..HF) установчий гвинт входить у комплект поставки.

Залежно від вимог та умов використання ви можете вибрати різні елементи управління гальмами для керування дисковими гальмами, що збуджуються постійним струмом. Усі органи управління гальмами захищені від перенапруги за допомогою варисторів у стандартній комплектації.

Елементи управління гальмами встановлюються або безпосередньо в клемній коробці на двигуні, або в шафі управління. Для двигунів температурного класу 180 (H) і вибухозахищених двигунів (крім категорії /3D) система управління повинна бути встановлена в шафі управління. Різні корпуси гальмівних випрямлячів мають різні кольори (= код кольору), щоб їх було легше розрізнити.

Управління гальмами в просторі електропроводки

Напруга живлення для гальм із підключенням змінного струму подається окремо або береться від мережі електроживлення двигуна в клемній коробці. Живлення від електромережі двигуна дозволено лише для двигунів із фіксованою швидкістю. У разі двигунів із перемиканням полюсів і роботи з частотними перетворювачами напруга живлення для гальма повинна подаватися окремо.

При подачі від електромережі двигуна залишкова напруга двигуна затримує реакцію гальма. Час застосування гальм t21, вказаний у технічних даних гальм для відключення на стороні змінного струму, стосується лише окремого живлення.

Інші варіанти управління гальмом:

• Пряме підключення напруги постійного струму (живлення постійного струму)

• Підключення до польових установок, включаючи MOVIMOT®

• Безпечне підключення відповідно до EN 13849

• Шафи управління серії BM..

Технічні дані

Витяг з варіантів гальмівної комбінації

Закрити таблицю
Тип двигуна Тип гальма Wtot
106 J
Градуювання гальмівного моменту
Нм
             
DR..90 BE1 120 5 7 10          
  BE2 165   7 10 14 20      
  BE5 260       14 20 28 40  
DR..100 BE2 165     10 14 20      

BE5 260       14 20 28 40 55
               
Ми приготували для вас тут стіл.

Огляд технічних даних

Тип і кількість гальмівних пружин визначають величину гальмівного моменту. Якщо прямо не замовлено інше, гальмо, якщо замовлено як окреме гальмо, встановлюється стандартно з максимально можливим гальмівним моментом MBmax. Для окремого двигуна та мотор-редуктора стандартний гальмівний момент залежить від номінального крутного моменту двигуна та може відрізнятися від максимально можливого гальмівного моменту MBmax. Завдяки додатковим комбінаціям гальмівних пружин нижчі гальмівні моменти MBred можна вибрати для того самого розміру гальма.

Закрити таблицю
Тип гальма MBmax
Нм
Знижений гальмівний моментMBred
Нм
Winsp
106 J
t1 10-3 с t2 10-3 с PB Вт
BG BGE t2II t2I
BMG02 1.2 0.8         15 28 10 100 25 15
BR03 3.2 2.4 1.6 0.8     200 25 3 30 26 200
BE05 5.0 3.5 2.5 1.8 - - 120 34 15 10 42 32
BE1 10 7.0 5.0 - - - 120 55 10 12 76 32
BE2 20 14 10 7.0 5.0 - 180 73 17 10 68 43
BE5 55 40 28 20 14 - 390 - 37 10 70 49
BE11 110 80 55 40 20 - 640 - 41 15 82 76
BE20 200 150 110 80 55 40 1000 - 57 20 88 100
BE30 300 200 150 100 75 - 1,500 - 60 16 80 130
BE32 600 500 400 300 200 150 1,500 - 60 16 80 130
BE60 600 500 400 300 200   2500   90 25 120 195
BE62 1200 1000 800 600 400   2500   90 25 120 195
BE120 1000 800 600 400 - - 390 - 120 40 130 250
BE122 2000 1600 1200 800 - - 300 - 120 40 130 250
  1. MBmax = максимальний гальмівний момент
  2. MBred = знижений гальмівний момент
  3. Winsp = робота гальма до технічного обслуговування
  4. t1 = час реакції
  5. t2I =час застосування гальма для відключення в ланцюзі змінного струму
  6. t2II = час застосування гальма для відключення в ланцюгах постійного та змінного струму
  7. PB =гальмівна потужність
Ми приготували для вас тут стіл.

Функціональна безпека

Функціональна безпека: Гальма та гальмівні випрямлячі

Приводи SEW‑EURODRIVE можуть бути оснащені додатковими компонентами з класом безпеки, такими як гальма та/або енкодери.

Вбудоване безпечне гальмо чітко позначено логотипом FS (наприклад, FS02) на паспортній табличці двигуна. Це дозволяє реалізувати функції безпеки та оцінити рівень їх ефективності згідно з EN ISO 13849-1.

Наші гальма забезпечують функції безпеки

  • SBA (safe brake actuation / безпечне спрацьовування гальм)
  • SBH (safe brake hold / надійне утримання гальм)

Наша статична та динамічна діагностика гальм для контролера MOVI-PLC® також доступна як доповнення до безпечної гальмівної системи.

Сфери застосування

  • Уповільнення руху, напр. силові агрегати, поворотні столи тощо.
  • Захист від падіння, напр. підйомники
  • Позиціонування приводів

Останнє відвідування