10.08.2023 • Bruchsal, Düsseldorf, interpack 2023: Приводні рішення з синхронними двигунами DR2C.. від SEW-EURODRIVE відповідають найвищому класу ефективності IE5 для електродвигунів з регульованою швидкістю. Це робить їх ще одним екологічним і особливо енергозберігаючим варіантом двигуна. Навесні 2023 року вони визнані «Продуктом року».

Серія двигунів DR2C.. від SEW-EURODRIVE була відзначена нагородою «Продукт року». У голосуванні читачів журналу «Industrial Production» серія посіла 1 місце в номінації «Приводна техніка та автоматизація». В іншому конкурсі читачів журналу “Computer & Automation” цей синхронний двигун також посів перше місце в категорії «Приводна техніка».

Двигуни DR2C.. відповідають найвищому класу ефективності IE5, визначеному стандартами для електродвигунів з регульованою швидкістю. Вони призначені виключно для роботи з перетворювачем частоти. Завдяки конструкції синхронних двигунів їх швидкість обертання не залежить від навантаження. Це дозволяє проєктувати взаємопов’язані частини системи без будь-яких зусиль під час переходу. Ще однією ключовою перевагою технології синхронних двигунів є ротор, працюючий практично без втрат і, як наслідок, такі двигуни мають низьке теплове навантаження, що призводить до збільшення їх терміну служби. У поєднанні з ефективними редукторами та інтелектуальними частотними перетворювачами модульної системи автоматизації MOVI-C® від SEW-EURODRIVE можна створювати енергооптимізовані приводні рішення.

Зменшені габаритні розміри цих двигунів, які часто можливо порівняти з розмірами класичних лінійних двигунів IE3, полегшують їх конструкцію. Двигуни DR2C.. доступні з весни 2023 року з номінальною потужністю до 3 кВт. Вони досягають ККД до 91%. Протягом року портфоліо буде розширено за рахунок двигунів інших типорозмірів і більшої потужності до 11 кВт з ККД до 94,5%.

У модулі 1 із багатопрофільними технологіями – включаючи приводи, насоси, вентилятори, генератори стисненого повітря, тощо – Федеральне відомство з питань економіки та експортного контролю у Німеччині (BAFA) сприяє використанню двигунів IE5 для роботи з частотними перетворювачами.